اختتامیه دوره های تخصصی و عمومی تخت فولاد شناسی اوایل مهرماه برگزار می شود

مدیرمجموعه فرهنگی – مذهبی تخت فولاد گفت: اختتامیه دوره های تخصصی و عمومی تخت فولادشناسی اوایل مهرماه سالجاری برگزار می شود.

سید علی معرک نژاد در گفتگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اینکه دوره های تخت فولاد شناسی در 2 سطح عمومی و تخصصی برگزار می شود، اظهار کرد: برنامه های دوره سطح عمومی تخت فولاد شناسی شامل آشنایی با تخت فولاد و جلوه های معماری و ادبی آن، شناخت مشاهیر مدفون در تخت فولاد، ارایه حکایات و کرامات اخلاقی علما و بزرگان مدفون در تخت فولاد و ارایه بسته فشرده آموزشی است.
وی با اشاره به اینکه دوره های تخصصی تخت فولاد شناسی از اول ماه جاری  آغاز شده و تا پایان شهریور ماه ادامه دارد، اضافه کرد: به افرادی که در دوره های تخصصی حضور دارند مدرک گواهی آموزشی ارائه می شود.
مدیرمجموعه فرهنگی – مذهبی تخت فولاد عنوان کرد: اختتامیه دوره های تخصصی اوایل مهرماه سال جاری برگزار و از نفرات برتر تجلیل می شود.
معرک نژاد ادمه داد: در کنار تور گردشگری در قالب 2 بخشِ بازدید از بقاع متبرکه و بازدید از موزه های عکس، روزنامه نگاران و سنگ تخت فولاد، برگزار خواهد شد.
وی بیان کرد: کلیه خدمات تور گردشگری به صورت رایگان و با حضور راهنمایان گردشگری انجام می شود.
مدیر مجموعه فرهنگی-مذهبی تخت فولاد با اشاره به اینکه شهروندان برای استفاده از خدمات باید به صورت گروهی اقدام کنند، افزود: علاقه مندان می توانند برای هماهنگی جهت حضور در دوره های تخت فولادشناسی با شماره تلفن های 36638890 و 36638891 تماس گرفته و اطلاعات لازم را کسب نمایند.09140/115
کد خبر 245739

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.