راهبری گردشگران تا رسیدن به مقصد، رسالت ۱۳۷ است/ همراه مسافران هستیم

رئیس مرکز ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه سامانه تلفنی ۱۳۷ به‌صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی گردشگران نوروزی است، گفت: کارشناسان ما در تلاش هستند تا هر گونه سوال از سوی گردشگران را با بهره‌گیری از تمام ابزارها به بهترین نحو ممکن پاسخ‌گو باشند.

محمد قاسمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اینکه برخی گردشگران برای مسیریابی در شهر دچار مشکل می‌شوند، اظهار کرد: کارشناسان ما در تلاش هستند تا هر گونه سوال از جانب گردشگران را با بهره‌گیری از تمام ابزارها به بهترین نحو ممکن پاسخگو باشند، بر همین اساس کارشناسان این سامانه با استفاده از آنچه در گذشته آموزش دیده‌اند و با ارسال لینک موقعیت جغرافیایی مورد نظر گردشگران، آن‌ها را تا رسیدن به مقصد راهبری خواهند کرد.

وی افزود: در خصوص گردشگرانی که از گوشی هوشمند نیز بهره‌گیری نمی‌کنند، کارشناسان این مرکز مسیر را به‌طور کلی برای آن‌ها تشریح می‌کنند و در مواردی که نیاز باشد با گردشگران تماس می‌گیرند تا از نحوه رسیدن آن‌ها به مقصد مطمئن شوند.

رئیس مرکز ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان تاکید کرد: با توجه به اینکه لینک مسیریابی تمام مکان‌های اقامتی در این مرکز موجود است و این لینک بر اساس سوال گردشگران برای آن‌ها ارسال خواهد شد تا از سرگردانی آن‌ها در شهر جلوگیری شود.

قاسمی گفت: مواردی نیز مبنی بر گلایه گردشگران مبنی بر گران بودن و یا نحوه ارائه خدمت در یکی از مراکز اقامتی غیر مرتبط با شهرداری به این مرکز ارائه شد و با هماهنگی با مسئول مربوطه پیگیر شدیم تا گردشگران با خاطره‌ای خوش در اصفهان اقامت داشته باشند.

کد خبر 738215

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.