صحن شورای شهر اصفهان متبرک به پرچم رضوی شد

پرچم و خادمان بارگاه مقدس حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) در صحن علنی شورای اسلامی شهر اصفهان حضور پیدا کردند و صحن شورا را آکنده به عطر رضوی کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در آستانه ولادت با سعادت امام رضا (ع)، خادمان آستان قدس رضوی همراه با پرچم در قالب کاروان زیر سایه خورشید در صحن علنی شورای اسلامی شهر اصفهان حضور پیدا کردند.

در این نشست ماهان صفایی، مدیر کاروان زیر سایه خورشید اظهار کرد: فضای شهر ولایت‌مدار اصفهان در روزهای اخیر امام رضایی (ع) بود و به پاس همکاری‌های مدیریت شهری اصفهان در برپایی این فضا تشکر می‌کنیم.

وی افزود: مؤسسه جوانان آستان قدس رضوی در استان‌های مختلف با بررسی تشکل‌های تراز تعدادی از آن‌ها را انتخاب می‌کند که در اصفهان مجموعه رهپویان وصال انتخاب شد.

مدیر کاروان زیر سایه خورشید با بیان اینکه ۱۳ هزار رویداد سال جاری برای دهه کرامت برنامه‌ریزی شد، گفت: برنامه‌های مختلفی در راستای برگزاری جشن‌های زیر سایه خورشید برنامه‌ریزی شده است و سال جاری نیز توفیق داشتیم هم‌زمان با حضور پرچم در جای‌جای کشور شاهد شور و شوق مردم باشیم.

وی ادامه داد: خادمان بارگاه امام رضا (ع) سال جاری با پرچم متبرک در ۲۱۰۰ نقطه جغرافیایی حضور پیدا می‌کنند، همچنین پرچم متبرک به ۱۸ کشور دنیا نیز می‌رود.

حجت‌الاسلام محمد شیرقاضی، مبلّغ کاروان زیر سایه خورشید نیز در این نشست اظهار کرد: مسئولیت بزرگی از سوی شهروندان بر دوش خادمان مردم گذاشته شده است و امیدواریم امام رضا (ع) آن‌ها را در راه توسعه و پیشرفت و آبادانی شهرها و رفع چهره محرومیت از گروه‌های ضعیف جامعه یاری کند.

وی افزود: در این ایام از امام رضا (ع) استمداد می‌خواهیم که به ما کمک کند تا زیر سایه عنایت ایشان به مسئولیت‌های خود به‌خوبی عمل کنیم.

مبلّغ کاروان زیر سایه خورشید با اشاره به اهداف جشن‌های زیر سایه خورشید گفت: طی ۱۷ سال اخیر، گروه‌های مردمی، تشکل‌ها، گروه‌ها و نهادهای مختلف تلاش فراوانی کرده‌اند تا جشن‌های زیر سایه خورشید با حضور پرشور مردم در کشور برگزار شود.

کد خبر 754859

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.