کاهش توجه کاربران فضای مجازی به «ولنتاین»

طبق آمار، طی دو سال اخیر میزان تولید محتوا درباره هالوین و ولنتاین در فضای مجازی کمتر شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تا سال ۱۴۰۰ تعداد محتوای منتشر شده درباره ولنتاین، کریسمس و هالوین، رو به افزایش بود و بر همین اساس همیشه ولنتاین بیشترین میزان تولید محتوا را در مقایسه با دو مناسبت دیگر داشت، اما طی دو سال اخیر میزان محتوا با موضوع این مناسبت‌ها کمتر شده است.

بر اساس این آمار، بیشترین آمار تولید محتوا مربوط به ولنتاین در سال ۱۳۹۹ و نزدیک به ۲۵۰ هزار پست بود و کمترین میزان آن در سال جاری با حدود ۵۰ هزار پست بوده است.

کاهش توجه کاربران فضای مجازی به «ولنتاین»

کد خبر 728386

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.