طوفان‌الاقصی پس از ۸۰ سال حقیقت را آشکار کرد

رئیس سازمان بسیج سازندگی گفت: ۸۰ سال مظلومیت مردم غزه مخفی ماند، اما با طوفان‌الاقصی حقیقت از پشت ابر بیرون آمد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سردار محمد زهرایی صبح امروز _شنبه بیست‌ونهم اردیبهشت_ در اختتامیه جشنواره جام رسانه امید با بیان اینکه افرادی که قصد دارند روح را از جسم جدا کنند، تنها به کالبد تن، تن می‌دهند اظهار کرد: ۸۰ سال مظلومیت مردم غزه مخفی ماند، اما با طوفان‌الاقصی حقیقت از پشت ابر بیرون آمد.

وی افزود: اگر طوفان‌الاقصی بیداری ملت‌ها را رقم زد، وعده صادق جنبش‌های دانشجویی را رقم زد، پس حقیقت پنهان‌ناشدنی است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی عنوان کرد: امید همچون نورافکن است یعنی اگر اخبار و افراد امیدآفرین جلوه پیدا کنند، جایی برای ناامیدی باقی نمی‌ماند.

زهرایی با اشاره به تهدیدی که در کرونا تبدیل به فرصت شد، بیان کرد: در ایران اسلامی پیوندهای اجتماعی محکم شد و در این راستا ۳ هزار طلبه، بسیجی و دانشجو به تغسیل و تدفین متوفیان کرونایی پرداختند و این معنای امید محض در میان ناامیدی محض بود، از سویی ۸۴۰۰ کارگاه تولید ماسک شروع به فعالیت کرد.

وی با اشاره به سیل اخیر سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: در این مسیر قرارگاه عملیات‌های جهادی در سیستان و بلوچستان شروع به کار کرد

کودکان و دانش‌آموزان منطقه را جمع کرده و به برگزاری مسابقات پرداختند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی اظهار کرد: در جنگ رسانه نتوانستیم داشته‌های خود را به رخ بکشیم‌اما پس از فتنه ۱۴۰۱ وارد این عرصه شدیم.

زهرایی عنوان کرد: جام رسانه‌ای امید باید تبدیل به یک جریان و خط ممتد بشود و در این مسیر فضا را از انسان‌های امیدآفرین پر کنیم.

کد خبر 754552

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.