جریمه صدای بلند موسیقی در پرتغال

افرادی که در سواحل پرتغال با صدای بلند به موسیقی گوش می‌دهند، ۴ هزار یورو جریمه می‌شوند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، دولت پرتغال اعلام کرده است افرادی که در سواحل این کشور با استفاده از وسایل مربوطه به موسیقی با صدای بلند گوش می‌کنند، به میزان ۴ هزار یورو جریمه خواهند شد. سازمان ملل دریایی پرتغال (AMN) استفاده از اسپیکرهای قابل حمل را که افراد از آن‌ها برای گوش کردن به موسیقی در خارج از منزل استفاده می‌کنند، ممنوع کرده است.

به گفته سازمان ملل دریایی پرتغال (AMN) جریمه گوش کردن به موسیقی با صدای بلند در سواحل این کشور ممکن است بین ۲۰۰ تا ۴ هزار یورو برای اشخاص حقیقی و بین ۲ هزار تا ۳۶ هزار یورو برای اشخاص حقوقی متفاوت باشد. علاوه بر این، دستگاه مورد نظر مانند اسپیکرها را نیز مصادره می‌کند. البته مشخص نیست که ایجاد مزاحمت از طریق صدای بلند موسیقی چگونه تفسیر می‌‎‎شود و مرجع تشخیص آن چیست، اما بر اساس گفته‌های مقامات پرتقالی، در صورتی که مسافران در ساحل از صدای موزیک دیگران اذیت شوند، می‌توانند به پلیس دریایی آن محدوده مراجعه کنند و شکایت خود را گزارش کنند. در این صورت پلیس شخص خاطی را جریمه می‌کند.

محدودیت‌های جدید دقیقاً زمانی تأیید شدند که فصل تابستان با اوج حضور مسافران و گردشگران آغاز می‎‌شود و توجه جریان قانون به ایجاد نظم در مناطق شلوغ معطوف شده است، که در این میان، سواحل در اولویت قرار دارند. سازمان ملل دریایی پرتغال (AMN) فعالیت‌های مختلف دیگر مانند توپ بازی کردن در خارج از مناطق تعیین شده، چادر زدن در خارج از منطقه کمپینگ همچنین آتش روشن کردن را نیز ممنوع کرده است.

به نظر می‌رسد که این اولین بار نیست که یک کشور در اروپا قوانین و محدودیت‌هایی را در سواحل خود برای گردشگران وضع می‌کند. برای نمونه، بارسلونا در اسپانیا نیز به منظور محافظت از ساحل‌نشینان، دور ریختن ته‌سیگارها را در سواحل خود ممنوع اعلام کرده بود.

جریمه صدای بلند موسیقی در پرتغال

کد خبر 672872

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.