خطوط متروی آسیب‌دیده از سیل دبی به فعالیت بازگشت

اداره راه و ترابری امارات از بازگشایی زودهنگام ایستگاه‌های کلیدی خبر داد که در اثر سیل دبی آسیب دیده بودند و اعلام کرد خدمات‌رسانی اتوبوس‌های سریع‌السیر برای تسهیل تردد کاربران تداوم خواهد داشت.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، اداره راه و ترابری دبی از بازگشایی زودهنگام سه ایستگاه متروی شهر در بخش‌های کلیدی خبر داد. این ایستگاه‌ها که قرار بود بیست‌وهشتم ماه می بازگشایی شوند، روز نوزدهم فعالیت خود را از سر گرفتند و میزبان مسافران برای تردد سبز در سطح شهر شدند. این بازگشایی نشان‌دهنده پیشرفت قابل‌توجهی در تلاش‌های این اداره راه و ترابری برای بازگرداندن عملکرد کامل به شبکه متروی دبی است.

بازگشایی ایستگاه‌های بیشتر مترو در دبی

اداره راه و ترابری دبی همچنین از بازگشایی یک ایستگاه دیگر تا هفته آینده خبر داد و اعلام کرد تمام عملیات تعمیر و نگهداری و آزمایش‌های لازم برای اطمینان از این ایستگاه تکمیل شده است و بازگشت آن به خط فعالیت، یک شبکه جامع برای کاربران متروی دبی فراهم می‌کند تا بتوانند به تردد در بخش‌های مختلف شهر بپردازند و از وابستگی به خودروها بکاهند.

خطوط متروی آسیب‌دیده از سیل دبی به فعالیت بازگشت

بر اساس اطلاعیه اداره راه و ترابری دبی، بازگشایی ایستگاه‌های مترو به معنای قطع فعالیت اتوبوس‌های سریع‌السیر نخواهد بود. این سازمان تضمین کرد که این ناوگان حمل‌ونقل همچنان در خطوط مربوطه فعالیت خواهد کرد و مطابق با برنامه‌های مربوط به ساعات کاری مترو به خدمات‌رسانی به کاربران حمل‌ونقل عمومی برای رسیدن به ایستگاه‌های مترو ادامه می‌دهد تا سفر مسافران را تسهیل و از ادغام حالت‌های مختلف تردد در سراسر دبی اطمینان حاصل کند. این اتوبوس‌های بدون توقف، زمان انتظار را به حداقل می‌رسانند و در پرترددترین مسیرهای شهر فعال خواهند بود.

خطوط متروی آسیب‌دیده از سیل دبی به فعالیت بازگشت

کد خبر 754999

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.