مسعود شجاعی در نقش دستیار حمید مطهری +عکس

مسعود شجاعی بازیکن تیم فوتبال نساجی مازندران، کنار زمین در نقش دستیار جدید حمید مطهری، تجربیات خود را به جوان‌ترها منتقل می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم فوتبال نساجی مازندران دو شب گذشته _جمعه ششم آبان‌ماه_ در چارچوب هفته یازدهم رقابت‌های لیگ‌برتر فوتبال ایران میهمان آلومینیوم اراک بود؛ شاگردان حمید مطهری برخلاف پیروزی در دو بازی گذشته، تن به شکست سه بر صفر مقابل ایرالکویی‌ها دادند.

یکی از صحنه‌های جالب‌توجه دیدار آلومینیوم و نساجی، واکنش‌های مسعود شجاعی هافبک باتجربه قرمزپوشان میهمان بود؛ شجاعی که نیمکت‌نشین بود، در طول بازی با حضور در کنار زمین با هم‌تیمی‌هایش به صحبت می‌پرداخت و نکات مهم را به بازیکنان نساجی و همچنین حمید مطهری منتقل می‌کرد.

مسعود شجاعی در زمان حضور در تراکتور نیز به‌طور موقت به‌عنوان سرمربی تراکتور انتخاب شده بود و به‌نظر می‌رسد از اندوخته‌های خود در مدت‌زمان کوتاه دوران مربیگری برای کمک به نساجی استفاده می‌کند و خودش نیز به این سمت علاقه‌مند است.

مسعود شجاعی در نقش دستیار حمید مطهری +عکس

شجاعی در ادامه، دقیقه ۸۲ به‌عنوان یار تعویضی به‌جای صابر حردانی برای نساجی وارد زمین شد و حدوداً ۹ دقیقه برای نساجی بازی کرد.

کد خبر 615521

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.