سپاهان کار ساده‌ای برای قهرمانی جام حذفی ندارد

کارشناس فوتبال کشورمان گفت: برخی افراد تصور می‌کنند چون تیم‌هایی همچون استقلال، پرسپولیس و تراکتور از گردونه رقابت‌ها کنار رفته‌اند، پس کار سپاهان برای قهرمانی آسان‌تر است، اما این مسائل در جام حذفی مطرح نیست.

محمد یاوری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، درباره دیدار سپاهان و ملوان در جام حذفی اظهار کرد: بالاخره پس از مدت‌ها سپاهان به ثبات ترکیبی دست پیدا کرد، زمانی که جابه‌جایی بازیکنان در ترکیب اصلی و به ویژه خط دفاعی زیاد نباشد تیم به ثبات و نتیجه می‌رسد. از سوی دیگر مشخص شدن مدیرعامل باشگاه نیز به ثبات باشگاه و تیم کمک شایانی خواهد کرد، چراکه موجب می‌شود بازیکنان آرامش بیشتری داشته باشند.

وی افزود: شب گذشته شاهد نمایش قابل توجهی از سوی بازیکنان نبودیم، اما شاگردان مورایس نسبت به جدال‌های گذشته توانستند نتیجه را حفظ کنند و همین مورد نکته مثبتی تلقی می‌شود. حیف که کادرفنی سپاهان زودتر به ثبات ترکیبی دست پیدا نکرد.

کارشناس فوتبال کشورمان با اشاره به عملکرد مورایس تصریح کرد: زمانیکه روی ثبات خط دفاعی تاکید ویژه‌ای داشتیم برای امروز بود که افسوس نخوریم؛ خوشبختانه ملوان را از پیش‌رو برداشتیم تا هواداران به دلیل صعود به مراحل بالاتر رضایت خاطر بیشتری داشته باشند.

وی ادامه داد: همچنان سوالات بسیاری از سرمربی سپاهان دارم که آخر فصل از وی خواهم پرسید؛ چراکه بسیاری از مسائل شخصاً برای من مبهم است. از وی خواهم پرسید بعضی از تصمیم‌ها بر چه مبنایی بوده است؟ مرتبط با علم روز فوتبال دنیا، اشتباه محاسباتی یا اتفاقات فوتبالی بوده است؟ در هر صورت این تیم ضرر بسیاری کرده، اما به عنوان یک سپاهانی از پیروزی برابر ملوان خوشحال هستم. چراکه شاگردان مهدی تارتار در چند دیدار قبلی برای طلایی‌پوشان دردسر ساز شده بودند.

یاوری خاطرنشان کرد: در حال حاضر شرایط سپاهان به گونه‌ای نیست که بتوان از سرمربی تیم سوال پرسید، چراکه مورایس با درایت خاص خود از پاسخ دادن به سوالات اجتناب می‌کند و به نوعی قصد دارد این موضوع را منتقل کند که هم اکنون زمان پرسش و پاسخ نیست.

وی اضافه کرد: در چند بازی دابو به عنوان مدافع میانی برای تیم بازی کرد، اما مورایس هم اکنون به این نتیجه رسیده است که این بازیکن نمی‌تواند در خط دفاع میانی حضور داشته باشد. اتفاقات بسیاری در سپاهان رخ داده است و شخصاً علاقه بسیاری دارم که سرمربی تیم دلیل آن را توضیح دهد.

کارشناس فوتبال کشورمان درباره رقبای سپاهان در مراحل بعدی تصریح کرد: هر سه تیم آلومینیوم اراک، مس رفسنجان و گل‌گهر در مراحل بعدی برای طلایی پوشان خطرناک خواهند بود. ممکن است بعضی افراد به این باور رسیده باشند که تیم‌هایی همچون استقلال، پرسپولیس و تراکتور از گردونه رقابت‌ها کنار رفته‌اند، پس کار سپاهان برای قهرمانی آسان‌تر است، اما این مسائل در جام حذفی مطرح نیست.

وی یادآور شد: در جام حذفی هر مسابقه یک فینال به شمار می‌رود و باید برای پیروزی مصمم بود. موقعیت‌هایی که توسط مهاجمان سپاهان از دست می‌رود کفران نعمت است و تمام آن‌ها باید تبدیل به گل شود تا خیال اعضای تیم راحت باشد. به طور کلی پیروزی شب گذشته طلایی‌پوشان برابر ملوان را به فال نیک می‌گیرم.

یاوری تاکید کرد: حضور مهدی آذربایجانی را در رأس مدیریت باشگاه تبریک می‌گویم و امیدوارم وی با مشاوران بی غرض، سپاهانی و صادق اهداف مدیریتی خود را اعمال کند.

به گزارش ایمنا، در چارچوب رقابت‌های مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی، تیم فوتبال سپاهان شب گذشته با تک گل فرشاد احمدزاده ملوان را از پیش‌رو برداشت و به مرحله نیمه نهایی صعود کرد.

کد خبر 754343

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.