۶۵ واحد تولیدی راکد خراسان شمالی احیا شد

استاندار خراسان شمالی با اشاره به احیای ۶۵ واحد تولیدی استان گفت: اصلاحات اقتصادی دولت مشکلاتی در پی داشته است، اما کشور از این مرحله عبور خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، محمدرضا حسین‌نژاد امروز _پنج شنبه بیست و هفتم اردیبهشت_ در جمع روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی خراسان شمالی اظهار کرد: روابط عمومی‌ها در راستای جهاد تبیین حرکت کنند و بیان خدمات دولت سیزدهم را در اولویت نخست خود قرار دهند.

وی افزود: توسعه جایگاه روابط عمومی‌ها حائز اهمیت است به طوری که مقام معظم رهبری نیز این جایگاه را ارزشمند عنوان کردند.

استاندار خراسان شمالی روابط عمومی‌ها را جایگاه مهم دانست و خاطرنشان کرد: روابط عمومی‌ها زبان مشترک با مردم برای بیان دستاوردها و اقدامات هستند.

حسین‌نژاد با بیان اینکه قدرت رسانه و ارتباطات بر کسی پوشیده نیست، تصریح کرد: اطلاع رسانی از خدمات استان و نشر آن در سطح کشور هنر خاصی را می‌طلبد که با برگزاری دوره‌های آموزشی محقق خواهد شد.

وی اضافه کرد: در هدف گذاری ها، مدیران وظایف ذاتی خود را انجام می‌دهند اما ایده‌ها و خلاقیت‌ها نباید مورد غفلت قرار گیرد.

استاندار خراسان شمالی، روابط عمومی‌ها را زبان گویای نظام عنوان کرد و گفت: بیان و نشر اقدامات شاخص استان باید از سوی روابط عمومی‌ها با جدیت انجام شود.

حسین‌نژاد تأمین آب را از هدف‌گذاری‌های مهم این استان دانست و تصریح کرد: بهره‌برداری از سد بیدواز در دولت سیزدهم تحقق یافت و سد گلمندره با وجود ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی، در این دولت به مرحله آبگیری رسید.

وی گفت: چاه‌های پلنگ دره بجنورد به زودی به بهره برداری خواهد رسید که بخش عمده‌ای از آب شرب بجنورد را تأمین می‌کند و در کنار آن انتقال پساب بجنورد به پتروشیمی، اتمام تصفیه‌خانه شیروان، احیای قنوات و آبیاری نوین کشاورزی از دیگر اقدامات این حوزه است.

استاندار خراسان شمالی با اشاره به تکمیل انتقال فیبر نوری تا یک ماه آینده در استان، جذب ۱۹۰ میلیارد تومان اعتبار مدارس، ارتقای زیر ساخت‌های برق برای تأمین برق صنایع، ایجاد صنایع مهم در شهرک‌های صنعتی از جمله شهرک صنعتی گرمه، ساخت حوزه‌های علمیه حضرت امام (ره) و حوزه علمیه خواهران، احیا و راه اندازی ۶۵ واحد تولیدی راکد، افزایش شاخص رشد جمعیتی به ۳/۵ درصد، اجرای ساخت ۲۴ هزار واحد مسکن و افزایش ضریب نفوذ گاز از ۹۶/۴ درصد به صددرصد، گفت: شاید اصلاحات اقتصادی دولت مشکلات معیشتی و گرانی قیمت‌ها را در پی داشته است، اما به فضل الهی از این مرحله عبور خواهیم کرد.

حسین‌نژاد اضافه کرد: کشور با داشتن رهبری آگاه، مردمی ولایت‌مدار و رئیس‌جمهوری که پیگیر امور است، روند پیشرفت خود را طی خواهد کرد.

کد خبر 754131

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.