نقش بی‌بدیل رسانه‌ها در ترغیب شهروندان برای مشارکت در اداره شهر

شهردار پیرانشهر گفت: وظیفه سنگین اصحاب رسانه و نقش کلیدی این افراد در ترویج مثبت‌اندیشی و امید در جامعه و فرهنگ‌سازی مناسب برای مشارکت شهروندان در اداره امور شهر بسیار ارزشمند است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، صفر تفاخر، امروز _دوشنبه بیست‌وچهارم اردیبهشت_ در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: وظیفه سنگین اصحاب رسانه و نقش کلیدی این افراد در ترویج مثبت‌اندیشی و امید در جامعه و فرهنگ‌سازی مناسب برای مشارکت شهروندان در اداره امور شهر بسیار ارزشمند است.

وی افزود: مجموعه مدیریت شهری و شهرداری نه تنها نگاه ویژه‌ای به رسانه و اصحاب رسانه دارند، بلکه از ایده‌ها، تعامل، همکاری و پیشنهادات و انتقادات سازنده همراه با راهکار مناسب توسط آنها استقبال می‌کنند.

شهردار پیرانشهر ضمن اشاره به ضرورت فرهنگ‌سازی در زمینه ترافیک و عبور و مرور و لزوم تدوین برنامه‌ای مدون با کمک همه دستگاه‌های مرتبط و دخیل در این حوزه با توجه به مشکلات ترافیکی موجود، اظهار کرد: در این راستا طرح‌های مطالعاتی عمرانی، ترافیکی مطلوبی با حمایت‌های ویژه شورای شهر در بودجه ۱۴۰۳ پیش‌بینی شده است.

تفاخر با اشاره به حقوق شهروندی و شایستگی‌های شهروندان جهت ارائه خدمات ارزنده تصریح کرد: اعضای شورای شهر و مجموعه خدوم شهرداری پیرانشهر هر آنچه در توان دارند، برای توسعه و آبادانی شهر به‌ویژه گسترش فضای سبز، اجرای پروژه‌های عمرانی و خدماتی مناسب برای شهر و شهروندان دریغ نخواهند کرد.

کد خبر 753129

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.