ثبت بیش از ۱۹ هزار ایده توسط کاربران خوزستانی در رویداد «الف تا»

سرپرست اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان با بیان اینکه بیش از ۱۴ هزار و ۲۴۷ کاربر از استان خوزستان در این رویداد ثبت نام کرده‌اند گفت: استان خوزستان پیشتاز جشنواره «الف» در سطح کشور است و تاکنون ۱۹ هزار و ۷۷۸ ایده از طریق استان خوزستان در این جشنواره به ثبت رسیده که در سطح کشور بی سابقه است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان، عبدالله حبیبی امروز _یکشنبه بیست‌وسوم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: رویداد «الف تا» در زمینه جلب تجربیات و ایده‌های موفق حوزه تعلیم و تربیت را به نمایش می‌گذارد و می‌تواند ایده‌های مناسب را به اشتراک بگذارد.

وی افزود: این رویداد ملی و بین‌المللی در پنج محور مختلف توسط وزارت آموزش و پرورش برگزار می‌شود، محورهای مدیریت و رهبری مدرسه، محیط تربیت، برنامه تربیت، سلامت و تربیت بدنی و فرآیند یاددهی و یادگیری از جمله محورهای این جشنواره است.

سرپرست اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان با بیان اینکه بیش از ۱۴ هزار و ۲۴۷ کاربر از استان خوزستان در این رویداد ثبت نام کرده‌اند، خاطرنشان کرد: استان خوزستان پیشتاز این جشنواره در سطح کشور است و تاکنون ۱۹ هزار و ۷۷۸ ایده از طریق استان خوزستان در این جشنواره به ثبت رسیده که در سطح کشور بی سابقه است.

حبیبی با تاکید بر اینکه بیش از ۱۰ هزار و ۹۵۳ ایده در انتظار داوری کشوری است، تصریح کرد: «الف‌تا» با شعار میدانی برای حمایت و به اشتراک‌گذاری ایده‌ها و تجارب تحول‌آفرین مدرسه‌ای محلی برای شناسایی، تقویت، حمایت و انتشار تجربه‌ها و ایده‌های تحول‌آفرین آموزش و پرورش است.

کد خبر 752923

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.