رفع نقاط حادثه‌خیز اهواز با انجام اصلاحات هندسی

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری اهواز با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه ترافیک گفت: با انجام اصلاحات هندسی‌، مشکل بعضی نقاط پرخطر و حادثه‌خیز در معابر اهواز رفع شد.

حجت‌اله سلیمانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خوزستان اظهار کرد: اجرای اصلاحات هندسی و ایمن‌سازی شبکه‌های معابر یکی از محورهای مهم در حوزه حمل‌ونقل و ترافیک طی یک سال گذشته بود که با تلاش انجام شده عملیات تعریض ورودی اهواز از سمت دغاغله انجام و پایه‌های روشنایی آن نصب و نقاط حادثه‌خیز در این ورودی رفع شد.

وی افزود: سه‌راه فروردین یکی دیگر از نقاط حادثه‌خیز پرمسئله و پرتقاضا برای اصلاح ساختار هندسی بود که رفع مشکل آن انجام شد و تنها یک اصلاح تکمیلی در زمان‌بندی چراغ آن نیاز است که با برنامه‌ریزی و پیاده‌سازی آن در حال انجام است تا کنترل تقاطع به‌روز شود.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری اهواز ادامه داد: ضلع شمالی و جنوبی میدان کارگر نیز با همکاری شرکت برق برای جابه‌جایی تیرهای چراغ برق، عملیات اصلاح هندسی ضلع جنوبی این میدان که جزو مطالبات چندساله ساکنان منطقه بود، آغاز شد و یک میدان تکمیلی در ضلع جنوبی این میدان احداث می‌شود تا دسترسی مستقیم اهالی فرهنگ شهر و بهارستان به میدان برقرار شود.

سلیمانی اضافه کرد: یک میدان زیر پل سردار هاشمی در حال احداث است که با احداث این میدان دو بریدگی حادثه‌خیز بالادست و پایین‌دست این پل حذف شد و مشکل این دو نقطه حادثه‌خیز نیز رفع و با میدان جایگزین می‌شود، همچنین اصلاح هندسی سایر نقاط حادثه‌خیز از جمله میدان فرودگاه و میدان شفا نیز در دست اقدام است.

کد خبر 752825

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.