ایجاد کمیته ها و تعامل بین‌ نخبگان و دولت‌ ضروری و حائز اهمیت است

استاندار خوزستان ضمن تاکید بر تعامل دوسویه با نخبگان استان گفت: عدم توجه و حضور نخبگان در عرصه‌های مختلف کشور و استفاده نکردن از این ظرفیت باعث شده برخی نظرات غیرکارشناسی در بسیاری از امور اجرا شود و اینگونه القای ضعف عملکردی دولت و نظام جلوه داده شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان علی اکبر حسینی محراب امروز _شنبه بیست و دوم اردیبهشت در نشست با جمعی از نخبگان خوزستان اظهار کرد: انتظار ما از نخبگان همین است که با نگاه تخصصی به موضوعات و ارائه راهکار در حل مشکلات و توسعه استان قدم برداشته شود.

وی افزود: ایده‌های بسیار خوبی توسط نخبگان در راستای توسعه و حل مشکلات کشور و استان ارائه می‌شود، اما ضعف ما در تبدیل این ایده، فکر و تئوری به راهکار عملی و قابل اجرا است و همین موضوع کشور را با مشکل مواجه کرده است.

استاندار خوزستان تصریح کرد: عدم توجه و حضور نخبگان در عرصه‌های مختلف کشور و استفاده نکردن از این ظرفیت باعث شده برخی نظرات غیرکارشناسی در بسیاری از امور اجرا شود و اینگونه القای ضعف عملکردی دولت و نظام جلوه داده شود.

حسینی محراب با تاکید بر تعامل نخبگان و دولت گفت: ایجاد کمیته‌ها و تعامل و ارتباط دو سویه بین نخبگان و بخش‌های مختلف دولت می‌تواند در قالب ارائه فکر از سوی نخبگان و اقدام عملیاتی از سوی بخش‌های مرتبط امری حائز اهمیت و ضروری است.

کد خبر 752610

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.