اختتامیه جشنواره بین‌المللی شعر رضوی ترکی آذری برگزار شد

اختتامیه جشنواره بین‌المللی شعر رضوی به زبان ترکی آذری در شهرستان سلماس برگزار و شاعری از استان زنجان نفر اول این جشنواره معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، هجدهمین جشنواره بین‌المللی شعر رضوی به زبان ترکی آذری عصر امروز _چهارشنبه بیست‌وششم اردیبهشت_ به میزبانی استان آذربایجان‌غربی و در شهرستان سلماس برگزار شد.

در این راستا و بر اساس آرا هیئت داوران هجدهمین دوره جشنواره فرزانه نادملی از شهرستان خدابنده استان زنجان نفر اول، بلال کمالی از شهرستان تبریز آذربایجان شرقی دوم، عوض احمدی از شهرستان میاندوآب آذربایجان‌غربی سوم، سجاد نیکزاد از بناب آذربایجان‌شرقی چهارم و ابراهیم غفاری از شهرستان شبستر آذربایجان‌شرقی رتبه پنجم را به دست آوردند.

همچنین از شاعران شرکت کننده که اشعارشان قابل تقدیر شناخته شدند نیز تقدیر شد. بر همین مبنا بهزاد بیات از زنجان، میلاد فتحی پور از اردبیل، محمود تاروردی پور از سلماس، تبسم شدتی از ارومیه و یعقوب نیکزاد از اردبیل، حسن قلی پور از چایپاره و آراز خرمالی از استان گلستان قابل تقدیر شناخته شدند.

در بخش شعرای خارجی جشنواره بین‌المللی شعر رضوی به زبان ترکی آذری نیز عدنان آصف اوغلی از عراق، ناقی خلیل از عراق، اردال آدمیر متخلص به علی کهربا از ترکیه و رسول اورمان از ترکیه تجلیل شدند.

کد خبر 754000

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.