دو طرح دانش‌بنیان در شهرک صنعتی نائین به بهره‌برداری رسید

با حضور استاندار اصفهان و معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری دو طرح دانش‌بنیان در شهرک صنعتی نائین با اشتغالزایی برای بیش از ۱۰۰ نفر به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان در جریان افتتاح این دو طرح دانش‌بنیان، عنوان کرد: رویکرد دولت سیزدهم در حوزه اقتصادی فعال و نقطه زن است به صورتی که در سال‌های گذشته تعداد قابل توجهی از واحدهای صنعتی راکد و غیرفعال به چرخه فعالیت بازگشتند.

وی ادامه داد: در سال گذشته ۵۴۴ بنگاه تولیدی، اقتصادی و گردشگری با حمایت قرارگاه تحقق شعار سال و کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان به بهره برداری رسیدند.

استاندار اصفهان بیان کرد: معاونت اقتصادی استانداری، اداره کل صمت استان و شرکت شهرک‌های صنعتی تلاش کردند تا جهت‌گیری پیش روی استان را در مسیر فرمایشات و راهبردهای رهبر معظم انقلاب در حمایت از اقتصاد دانش‌بنیان و جهش تولید با مشارکت مردم، تعریف کنند.

دکتر مرتضوی با اشاره به اینکه حمایت از مجموعه‌های تولیدی فناور و دانش‌بنیان از اولویت‌های مدیریت استان است، گفت: درصدد هستیم با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری و ریاست جمهوری مسیر حمایت از تولید را به انواع روش‌ها که یکی از مهمترین روش‌ها تأمین تسهیلات مورد نیاز است تأمین کنیم، در این راستا ضروری است بانک‌ها نیز همکاری لازم را با تولیدکنندگان داشته باشند.

وی ادامه داد: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری کنترل تورم باید از مسیر حمایت از تولید بگذرد.

استاندار اصفهان اظهار کرد: تلاش شده از خطوط اعتباری که برای حوزه تولید می‌توان تعریف کرد، واحدهایی که نیازمند تسهیلات هستند را تغذیه کنیم.

دکتر مرتضوی عنوان: نگاه مدیریت استان به شهرستان نائین نگاه به منطقه زرخیز کشور است که در تصمیمات اخیر در حوزه سرمایه‌گذاری شهرستان نیز این رویکرد هویدا است.

وی ادامه داد: همین رویکرد در اعطای فرمانداری ویژه به شهرستان نائین نیز دنبال شد و شخصاً در این خصوص چندین مرتبه با وزیر کشور گفت‌وگو کردم.

استاندار اصفهان در پایان اضافه کرد: تلاش این است تا نگاهی ویژه به این شهرستان شود زیرا استعدادهای بسیار راهبردی در این منطقه نهفته است.

گفتنی است شرکت دانش بنیان آرمان رخش کاویان (آرکا) واقع در شهرک صنعتی نائین در زمینه تولید ماشین آلات و ابراز آلات ماشین کاری با اشتغال بیش از ۳۰ نفر با سرمایه ثابت ۱۰۰ میلیارد ریال و شرکت آوافن هیدرولیک نائین واقع در شهرک صنعتی در زمینه تولید شیر هیدرولیک فرمان خودرو با اشتغال بیش از ۶۰ نفر و سرمایه ثابت ۱,۲۰۰ میلیارد ریال با حضور استاندار اصفهان و معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان به بهره‌برداری رسیدند.

کد خبر 753977

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.