متقاضیان نوسازی واحدهای مسکونی به ۱۴ هزار و ۷۵۳ واحد رسید

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: تاکنون ۱۴ هزار و ۷۵۳ واحد مسکونی متقاضی نوسازی هستند و درخواست آنها در سامانه ستاد ملی ثبت شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، رسول عطایی، امروز _چهارشنبه بیست‌وششم اردیبهشت_ در جلسه بررسی طرح‌های مسکن که با حضور مدیرکل بنیاد مسکن و شهرداران استان آذربایجان‌غربی برگزار شد، اظهار کرد: نوسازی مساکن در بافت‌های فرسوده شهری نیازمند یک عزم جدی و مشارکت همه‌جانبه شهرداران و مسئولان شهرستانی است که باید بر این امر اهتمام ورزید.

وی افزود: ثبت پروانه‌های ساختمانی در سامانه ستاد ملی، اطلاع‌رسانی بسته‌های تشویقی در رسانه‌ها و ارائه تخفیفات پروانه‌های ساختمانی و خدمات نظام مهندسی از مسائل مورد تاکید در شهرستان‌ها است.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی با اشاره به تخصیص قیر به شهرداری‌های استان نیز، گفت: در راستای آسفالت معابر خاکی محدوده‌های بازآفرینی شهری مصوب استان بیش از ۱۳ هزار و ۵۳۸ تن قیر رایگان طی چند سال اخیر به شهرداری‌های آذربایجان غربی واگذار شده است.

عطایی افزود: جذب قیر بیشتر نیازمند همکاری همه‌جانبه شهرداران سطح استان است تا رویکردهای بازآفرینی شهری با هدف توزیع عادلانه و توسعه استاندارد خدمات و سرانه‌های شهری اجرایی شود.

کد خبر 753901

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.