شهرداری قزوین به طرح‌های ارسالی شورای شهر توجه نمی‌کند

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین خواستار رسیدگی به طرح‌های ارائه‌ شده شورا توسط شهرداری شد و گفت: بارها طرح‌های مختلفی به شهرداری برای ارائه لایحه آن ارسال شده، اما کوچک‌ترین توجهی به آن‌ها نشده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، علی فرمانی بعدازظهر امروز _چهارشنبه بیست‌وششم اردیبهشت_ در جلسه علنی شورای شهر قزوین اظهار کرد: موانع پرداخت تسهیلات به کارکنان شهرداری قزوین برداشته شود.

وی افزود: با توجه به اوضاع معیشتی و اقتصادی حال حاضر ضرورت دارد تا مدیریت شهری قزوین نسبت به برطرف کردن موانع اداری در روند پرداخت تسهیلات به کارکنان شهرداری و در چارچوب ضوابط و قوانین اقدام کند.

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین جلسه خواستار رسیدگی به طرح‌های ارائه‌شده شورا توسط شهرداری شد و خاطرنشان کرد: بارها طرح‌های مختلفی از جمله تحویل ملک برای خانه ستایشگران استان به شهرداری جهت ارائه لایحه آن ارسال شده، اما کوچک‌ترین توجهی به آنها نشده و اگر بنا است این گونه اوضاع پیش رود، چرا بدون مجوز از شورا هزینه‌هایی در برخی بخش‌ها صورت می‌گیرد؟

فرمانی با بیان اینکه قسم خورده‌ایم که برای مردم کار کنیم، تصریح کرد: اگر قرار بود هم جریان با مدیریت شهری پیش رویم، قطعاً یک پروژه هم پیش نمی‌رفت، اما بر اساس وعده و قسمی که خورده‌ایم پای کار مردم هستیم، هر جا کار خوبی صورت گرفته از شهردار و مدیران تشکر کرده‌ایم و در مقابل انتقادات و تذکرات خود را هم داده‌ایم.

کد خبر 753888

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.