برگزاری ویژه برنامه «محله کرامت رضوی» در منطقه ۹ اصفهان

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان از برگزاری ویژه‌برنامه «محله کرامت رضوی» در این منطقه خبر داد و گفت: در این برنامه‌ها معتمدان و کسبه محله با نقل و نبات مزین به نام امام رضا (ع) از مخاطبان پذیرایی می‌کنند.

سیدسلمان قاضی‌عسگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به ویژه‌برنامه‌های دهه کرامت در منطقه ۹ شهرداری اصفهان اظهار کرد: برنامه «محله کرامت رضوی» در محله کوهانستان واقع در خیابان آتشگاه اجرا خواهد شد.

وی با بیان اینکه در بیشتر محله‌های منطقه ۹ «محله کرامت رضوی» با رویکرد فرهنگی و اجتماعی و شور و نشاط از ساعت ۱۸:۰۰ برگزار می‌شود، افزود: در این برنامه‌ها معتمدان و کسبه محله با نقل و نبات مزین به نام امام رضا (ع) از مخاطبان پذیرایی می‌کنند.

برگزاری ویژه برنامه «محله کرامت رضوی» در منطقه ۹ اصفهان

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان گفت: برنامه فرهنگی و اجتماعی محله کرامت رضوی شامل غرفه‌های متفاوت فرهنگی، چایخانه و ایستگاه صلواتی، بازی‌های میدانی، ابربازی‌های فکری و جشن میلاد امام رئوف از بیست‌وهشتم تا سی‌ویکم اردیبهشت در این محله و سطح منطقه برگزار می‌شود.

وی افزود: ایجاد نشاط و پویایی میان دختران، ترویج و نهادینه کردن سیره امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س)، صیانت از خانواده و ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی از مهم‌ترین اهداف برگزاری این ویژه برنامه‌ها است.

کد خبر 753836

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.