منابع احداث راه‌آهن از منابع ملی جدا می‌شود

استاندار خراسان جنوبی گفت: تلاش شده است تا منابع احداث راه‌آهن از منابع ملی جدا شود و در این ارتباط دو هزار میلیارد تومان هزینه شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان جنوبی، جواد قناعت، امروز _چهارشنبه بیست‌وششم اردیبهشت_ در مراسم روز ارتباطات و روابط عمومی‌ها اظهار کرد: در شرایط بسیار خاصی به سر می‌بریم و فلش تحول به سمت تقویت جبهه مقاومت است و توجه نظام سلطه به استفاده از ظرفیت رسانه‌ها بیشتر از تجهیزات نظامی شده است.

وی افزود: آمریکا در بیش از یک دهه گذشته همه توان خود را برای استفاده از رسانه‌ها برای غارت منابع کشورها گذاشته است.

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه محدودیت‌های اداری و مالی در همه جا وجود دارد، گفت: با توجه به پر رنگ‌تر شدن نقش روابط عمومی‌ها، جایگاه روابط عمومی‌ها هم در دستگاه‌های اجرایی باید ارتقا پیدا کند.

وی با بیان اینکه برای ارتقای جایگاه روابط عمومی‌ها آماده مکاتبه با مدیران کشوری هستیم، اضافه کرد: با وجود همه محدودیت‌ها و مشکلات موجود، عملکرد روابط عمومی‌های استان خوب بوده است اما با کار تیمی باید از حالت تدافعی خارج شوند و در برابر امپراطوری رسانه‌ای غرب کار تهاجمی انجام دهیم.

وی با اشاره به اینکه تلاش شده است تا منابع احداث راه‌آهن از منابع ملی جدا شود، افزود: دو هزار میلیارد تومان هم در این خصوص هزینه شده است و در فاصله بین بیرجند و آرین شهر هم عصر امروز شاهد آغاز عملیات اجرایی با انجام انفجار هستیم و در دو ماه آینده هم شاهد آغاز عملیات اجرایی ایستگاه‌های بیرجند و قاین خواهیم بود.

استاندار خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: ایجاد راه‌آهن کار بزرگی است که روابط عمومی‌ها به ویژه روابط عمومی‌های دستگاه‌های مرتبط باید به آن بپردازند.

وی ادامه داد: به دلیل سیل اخیر در زیرکوه حدود ۱۳۷ نفر از داوطلبان کنکور نتوانستند در آزمون شرکت کنند که با پیگیری انجام شده، جمعه گذشته داوطلبان در آزمون مورد نظر حضور پیدا کردند که متأسفانه به خوبی منعکس نشد.

قناعت در ادامه گفت: در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در دولت سیزدهم پنج هزار هکتار از حریم وارد محدوده شده است و این در حالی است که در هشت سال گذشته ۱۲ هکتار در استان وارد محدوده شهری شده است.

کد خبر 753808

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.