برخورد با سهل‌انگاری مدیران در مطالبه و جذب اعتبارات استانی

فرماندار شهرستان ماکو با تاکید بر پیگیری و مطالبه سهم شهرستان از اعتبارات استانی از سوی مدیران دستگاه‌های اجرایی گفت: سهل‌انگاری مدیران نسبت به این موضوع مهم قطعاً مورد پذیرش ما نخواهد بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، رامین موحدی، امروز _چهارشنبه بیست‌وششم اردیبهشت_ در اولین جلسه شورای اداری شهرستان ماکو پس از انتصاب به سمت فرمانداری این شهرستان با بیان اینکه تمام مسئولیت‌ها یک امانت الهی است و اگر امانت‌دار خوبی نباشیم، حسابرسی ما مسئولان در قیامت بسیار سخت خواهد بود، گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی هیچ وقت منافع مردم را فدای ملاحظات و سلایق شخصی خود نکنند، چرا که وظیفه اصلی ما خدمت به مردم بوده و بهترین ایام زندگی ما همان لحظاتی است که خداوند توفیق گره‌گشایی از مشکلات مردم را به ما عطا می‌کند.

وی با اشاره به اینکه تلفن تمام مسئولان ادارات حتی در روزهای تعطیل همیشه باید در دسترس باشد، افزود: تلفن بنده ۲۴ ساعته در دسترس است و در حوزه خدمت‌رسانی به مردم زیاد به اصول و بروکراسی اداری اعتقادی ندارم، چراکه حل بسیاری از مسائل و مشکلات نیازمند هم‌دلی و هم‌افزایی بین مسئولان نه مکاتبات اداری است.

فرماندار شهرستان ماکو در خصوص اینکه تمام دستگاه‌ها مکلف هستند برنامه‌های راهبردی و عملیاتی خود را برای سال ۱۴۰۳ به فرمانداری ارسال کنند، گفت: مهمترین رکن توسعه و پیشرفت هر کشور برنامه‌ریزی مدون بر مبنای چهارچوب‌های اصولی و ساختارهای عملیاتی است و هیچ دستگاهی بدون برنامه نمی‌تواند در اجرای سیاست‌های ابلاغی موفق عمل کند.

موحدی با تاکید بر پیگیری و مطالبه سهم شهرستان از اعتبارات استانی از سوی مدیران دستگاه‌های اجرایی تأکید کرد: سهل‌انگاری مدیران نسبت به این موضوع مهم قطعاً مورد پذیرش ما نخواهد بود.

وی تصریح کرد: در شهرستان ماکو هیچ گونه مدیریت دوگانه‌ای وجود ندارد و فرمانداری ماکو با وحدت، هم‌دلی و تعامل برای پیشرفت و آبادانی منطقه همیشه در کنار منطقه آزاد ماکو خواهد بود.

موحدی با اشاره به تأکیدات دولت سیزدهم در خصوص مردمی بودن مسئولان خاطرنشان کرد: ما مسئولان همیشه باید در میان مردم باشیم و آنها نباید هیچ مشکل و محدودیتی برای ملاقات و دیدار با ما نداشته باشند.

فرماندار شهرستان ماکو با اشاره به اینکه در حوزه بانک‌ها در این شهرستان مشکلات زیادی وجود دارد، گفت: اگر بانک‌های شهرستان از اجرای قانون استنکاف و خودداری ورزند، ترک فعل محسوب می‌شود و در این رابطه نص صریح قانون اجرا خواهد شد.

کد خبر 753804

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.