جزئیات آخرین مهلت ثبت نام کتب درسی سال ۱۴۰۳+ سایت ثبت نام

رئیس اداره امور رفاهی و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: حدود ۷۰۰ هزار دانش‌آموز میان‌پایه در سطح استان اصفهان مشغول تحصیل هستند که تاکنون بیش از ۳۲۰ هزار نفر در سامانه چاپ و نشر کتب درسی ثبت‌نام شده‌اند.

مهدی منتجب در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، درباره آغاز ثبت سفارش و خرید اینترنتی کتاب‌های درسی سال تحصیلی ۱۴۰۴_۱۴۰۳ اظهار کرد: امکان ثبت سفارش کتب درسی برای دانش‌آموزان میان‌پایه یعنی پایه‌های دوم تا ششم ابتدایی، هشتم و نهم و یازدهم و دوازدهم تا سی و یکم خرداد سال جاری ادامه دارد.

وی افزود: حدود ۷۰۰ هزار دانش‌آموز میان‌پایه در سطح استان اصفهان مشغول تحصیل هستند که تاکنون بیش از ۳۲۰ هزار نفر در سامانه چاپ و نشر کتب درسی ثبت‌نام شده‌اند، ثبت‌نام سایر پایه‌ها یعنی پایه‌های ورودی اول دبستان، هفتم و دهم از دهم تیر آغاز خواهد شد و تا نهم شهریور ادامه خواهد داشت.

رئیس اداره امور رفاهی و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان با بیان اینکه امکان ثبت کتاب‌های درسی به صورت انفرادی امکان‌پذیر است، گفت: انتظار می‌رود مدیران مدارس هم در اسرع وقت نسبت به ثبت‌نام دانش‌آموزان میان‌پایه به صورت گروهی اقدام کنند.

وی افزود: ثبت سفارش و توزیع تمام کتاب‌های درسی سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ از طریق پنجره ملی خدمات دولت هوشمند به نشانی my.gov.ir یا پنجره پیشخوان خدمات الکترونیک آموزش و پرورش به نشانی my.medu.ir یا سامانه ثبت سفارش و توزیع مواد آموزشی به نشانی www.irtextbook.ir و www.irtextbook.com انجام می‌شود.

منتجب پیرامون اینکه مطابق با برنامه‌ریزی صورت گرفته تاکنون حدود دو میلیون و ۵۰۰ هزار جلد کتاب‌درسی به مناطق و نواحی استان اصفهان تحویل داده است، اظهار کرد: توزیع کتب به نحوی اجرایی می‌شود تا دانش‌آموزان برای ابتدای سال تحصیلی پیشرو با در اختیار داشتن کتب درسی در کلاس درس حاضر شوند.

وی با اشاره به اینکه تعداد دانش آموزان ورودی و در حال تحصیل در مدارس اصفهان نزدیک به یک میلیون نفر است، گفت: اکنون ثبت نام پایه‌های ورودی تکمیل نشد است، لذا این دانش‌آموزان فرصت ثبت نام کتب درسی در سامانه مذکور دارند، هر چند به طور معمول مهلت ثبت نام تمدید خواهد شد، اما خواستاریم والدین و دانش‌آموزان برای سهولت در اسرع وقت اقدام کنند.

رئیس اداره امور رفاهی و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان خاطرنشان کرد: ثبت‌نام در سامانه یکپارچه آموزش و پرورش (سیدا) لازمه ثبت‌نام در سامانه ثبت سفارش کتاب‌های درسی است.

کد خبر 753785

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • رقیه قربانی IR ۲۲:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۳۰
    0 0
    کتاب میخوام