بهترین رنگ کابینت نئوکلاسیک
کابینت نئوکلاسیک نوین کابین

کابینت را باید یکی از زیباترین و جذاب‌ترین طرح و دکورهای خانگی دانست که در محیط‌های مختلفی مثل آشپزخانه به‌کار گرفته می‌شود و به‌دلیل استفاده از مواد اولیه باکیفیت، طراحی و فرم‌بندی خاص آن‌ها، نمایی جذاب و دوست‌داشتنی را به محیط منزل می‌دهد.

امروزه ده‌ها مدل کابینت آشپزخانه وجود دارند؛ اما کابینت نئوکلاسیک را می‌توان بهترین و مدرن‌ترین آن‌ها دانست. در این مطلب قصد داریم درباره مدل کابینت نئوکلاسیک صحبت کنیم و شما را با بهترین تولیدکننده کابینت ایران نیز آشنا سازیم.

کابینت‌ نئوکلاسیک چیست و چه ویژگی‌هایی دارد؟!

کابینت‌های نئوکلاسیک را می‌توان ترکیبی خلاقانه و جذاب از ویژگی‌های ظاهری و باطنی کابینت‌های کلاسیک و مدرن دانست. در این مدل کابینت، به‌دلیل بهره‌گیری از نقاط قوت هر دو طرح قدیمی و جدید کابینت‌ها، شاهد تولید مدلی هستیم که در عین زیبایی، سادگی و جذابیت وصف‌ناپذیری دارد. به‌بیانی بهتر می‌توان گفت این طرح از کابینت، در زمینه طراحی گوی سبقت را از سایر رقبای خود ربوده است.

با کابینت نئوکلاسیک و مزایا و معایب آن بیشتر آشنا شوید.

به‌طور کلی می‌توان گفت که کابینت‌های نئوکلاسیک شامل طرح‌هایی مثل کابینت انزو، کابینت ایرانی و کابینت پولیشی هستند. همچنین علاوه‌بر طرح و نقش، در زمینه رنگ‌بندی نیز تنوع خوبی در این کابینت‌ها وجود دارد. به‌عنوان مثال کابینت نئوکلاسیک سبز، کابینت نئوکلاسیک طوسی یا مدل‌های سفیدرنگ ازجمله پرطرفدارترین طرح‌های موجود به‌شمار می‌روند؛ به‌همین دلیل کابینت‌های نئوکلاسیک امروزه پرطرفدارترین طرح موجود محسوب می‌شوند.

تفاوت اصلی کابینت‌های نئوکلاسیک و کلاسیک در چیست؟

کابینت‌های کلاسیک دارای طرح و نقوش جذابی هستند که مانند مبل‌های سلطنتی، با یک نگاه ساده می‌توان متوجه آن‌ها شد. در کابینت‌های نئوکلاسیک، سعی شده تا طرح کلی به‌نسبت ساده‌تر و یکدست‌تر باشد تا یکپارچگی و نظم بیشتری در ظاهر آن پدیدار شود.

به‌علاوه، کابینت‌های نئوکلاسیک (در اکثر مدل‌ها) عموما از زرق و برق شدید طرح‌های مدرن دوری کرده‌اند تا حال‌وهوای ظاهری مدل‌های کلاسیک همچنان به‌قوت خود باقی بماند. همچنین انواع مختلف کابینت نئوکلاسیک، به‌نسبت مدل‌های کلاسیک از قیمت و هزینه تولید کمتری برخوردارند.

طرح و رنگ‌ کابینت‌های نئوکلاسیک چگونه است؟

در بحث طرح و رنگ، کابینت‌های نئوکلاسیک متکی‌بر طرح کلی موجود در یک کابینت مدرن هستند؛ اما می‌توان در برخی از مدل‌ها که با سلیقه مشتریان شخصی‌سازی شده است، المان‌های خاص موجود در طراحی مدل‌های کلاسیک را نیز مشاهده کرد؛ مثل طرح ستون و سرستون.

در بحث رنگ‌بندی، همانطور که گفته شد، یک کابینت از نوع نئوکلاسیک معمولا باید با رنگ اصلی محیط خانه سازگار باشد. در کنار دسته‌بندی‌های تک‌رنگ و دو رنگ که مدل‌های یکپارچه یا مکمل محسوب می‌شوند، می‌توان انواع مختلفی از رنگ‌ها را دید؛ مثلا کابینت نئوکلاسیک طوسی، کابینت نئوکلاسیک سبز یا حتی مدل‌هایی با ترکیب رنگ خاکستری و طلایی.

تفاوت بین کابینت‌های نئوکلاسیک انزو و پولیشی در چیست؟

اگر قصد انتخاب طرح نئوکلاسیک را برای کابینت خود داشته باشید، احتمالا با اسم دو یا چند مدل مختلف روبه‌رو خواهید شد. مدل انزو و مدل پولیشی، اصلی‌ترین مدل‌ها هستند؛ درواقع این دو مدل رقیب یکدیگر نبوده، بلکه طرح انزو یکی از مدل‌های طراحی کابینت است و طرح پولیشی، یک مدل از کابینت‌ها با ظاهری براق است.

قبل از ادامه مطالعه مطلب با کابینت انزو بیشتر آشنا شوید.

  • کابینت طرح انزو: یکی از انواع کابینت‌های نئوکلاسیک که اغلب با رنگ‌های پلی‌اورتان یا پلی‌استر پوشیده شده و در آن از چوب MDF با ضخامت ۲۵ میلی‌متر استفاده می‌شود. این مسئله باعث افزایش مقاومت آن خواهد شد؛ اما از طرفی دیگر، این کابینت نئوکلاسیک، وزن بیشتر و مراحل تولید سخت‌تری خواهد داشت.

  • کابینت طرح پولیشی: کابینت پولیشی به کابینتی گفته می‌شود که جنس بدنه آن از رنگ پولیش است و ویژگی ظاهری آن، یک لایه شیشه‌ای‌مانند و براق به قطر ۳ میلی‌متر است. این طرح به کابینت‌ها زیبایی و جذابیت خاصی می‌دهد و هنگام تابش نور، شاهد انعکاس آن خواهید بود.

بنابراین طرح انزو مرتبط با طراحی ظاهری است و طرح پولیشی مرتبط با براق‌بودن ظاهری کابینت. پس این دو طرح هرکدام اشاره به یک ویژگی خاص دارند؛ مثلا کابینت‌های نئوکلاسیک پولیشی با طرح انزو ترکیبی از این ویژگی‌هاست.

بین کابینت مدرن و کابینت نئوکلاسیک کدام‌یک بهتر است؟

در مقایسه بین کابینت‌های مدرن و نئوکلاسیک باید توجه داشت که سلیقه شما در انتخاب طرح و رنگ چیست. به‌طور کلی کابینت‌های نئوکلاسیک دارای تنوع طرح بیشتری هستند؛ اما غالبا در رنگ‌هایی خنثی مثل سفید یا طوسی یا حتی خاکستری ارائه می‌شوند.

در مقابل، کابینت‌های مدرن دارای تنوع رنگ بیشتری هستند و به‌دلیل این تنوع، قابلیت یکپارچه‌شدن با سایر اجزا خانه را خواهند داشت. همچنین مدل نئوکلاسیک می‌تواند به‌خاطر تعادل مناسبی که بین مدل‌های مدرن و کلاسیک دارد، گزینه‌ای به مراتب پرطرفدار باشد.

کابینت مدرن نوین کابین

آشنایی با نوین کابین؛ متخصص طراحی و تولید انواع کابینت

ازآن‌جایی‌که زیبایی و جذابیت محیط خانه، موضوعی پر اهمیت محسوب می‌شود، امروزه داشتن کابینت در یک خانه، به امری الزامی و واجب تبدیل شده است. مجموعه نوین کابین با ۲۰ سال سابقه فعالیت، مجری و متخصص در طراحی و پیاده‌سازی انواع کابینت‌ها با طراحی و رنگ‌های مختلف است که تولید انواع مدل‌های کابینت نئوکلاسیک نیز یکی از تخصص‌های این مجموعه محسوب می‌شود.

اگر می‌خواهید با یک کابینت خوش‌طرح و جذاب، به‌خانه خود رنگ و روی جدیدی ببخشید، بی‌شک سفارش یک کابینت می‌تواند انتخاب اول شما باشد. در این زمینه مجموعه نوین کابین به شما کمک می‌کند تا بهترین و مناسب‌ترین طرح ممکن را انتخاب کنید.

چرا باید نوین کابین را انتخاب کنیم؟

مجموعه نوین کابین با ارائه مزایا و فواید مختلفی، باعث می‌شود تا بهترین شرکت در زمینه طراحی و تولید کابینت باشد. ازجمله ویژگی‌های مهمی که این مجموعه ارائه می‌دهد، ارائه مستقیم محصولات از تولید به مصرف است که این موضوع سبب به‌صرفه و مناسب‌بودن قیمت نهایی محصول خواهد شد.

همچنین تولیدات این شرکت، مخصوصا کابینت نئوکلاسیک آن، با گارانتی ۳ ساله و خدمات پس‌ازفروش ۵ ساله ارائه می‌شوند تا خیال شما از هر بابت راحت باشد. به‌علاوه شما می‌توانید از نمایشگاه دایر شده در محل کارخانه نوین کابین نیز بازدید کنید و مراحل تولید سفارش را حضوری بررسی و پیگیری کنید.

بهترین رنگ کابینت نئوکلاسیک

سخن نهایی

کابینت را باید بخشی الزامی و ضروری در یک خانه دانست که علاوه‌ بر فراهم‌کردن فضای کافی برای نگهداری وسایل و اشیا، همچنین زیبایی و جذابیت بالایی نیز به محیط می‌بخشد. کابینت نئوکلاسیک نیز تلفیقی خلاقانه از ویژگی‌های مثبت کابینت مدرن و کابینت کلاسیک است که با طرح و نقش‌های خاصی مثل مدل انزو یا مدل پولیشی ارائه می‌شود.

اگر می‌خواهید یک کابینت مناسب با طرح و رنگ مورد علاقه خریداری کنید، بهترین گزینه برای شما مجموعه نوین کابین است که طراح و ارائه‌دهنده تخصصی انواع کابینت‌های مختلف با طرح ایرانی و خارجی است. برای کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت NovinCabinCo.Com مراجعه فرمایید.

کد خبر 753778

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.