تقاطع غیرهمسطح صاحب روضات یکی از گره‌های ترافیکی اصفهان را باز کرد

رئیس کمیسیون هوشمندسازی و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: تقاطع غیرهمسطح اتصال خیابان صاحب روضات به بهستان یکی از گره‌های ترافیکی شهر اصفهان را باز کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، ابوالفضل قربانی امروز_چهارشنبه بیست‌وششم اردیبهشت_ در آئین بهره‌برداری از تقاطع غیرهمسطح اتصال خیابان صاحب روضات به بهستان در قالب سی‌وسومین ویژه‌برنامه «به احترام مردم اصفهان» اظهار کرد: در شهر اصفهان گره‌های ترافیکی متعددی وجود دارد، یکی از این نقاط محدوده بزرگراه شهید خرازی و محدوده پل صاحب روضات است.

وی با بیان اینکه علت اصلی وجود این ترافیک دو نکته اساسی است، افزود: حلقه دوم و سوم در این نقطه و روی هم منطبق شده است که ترافیک را سنگین می‌کند به شکلی که گاهی اوقات قفل می‌شود.

رئیس کمیسیون هوشمندسازی و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه وضعیت ارتباطی شمالی جنوبی شهر وضعیت خوبی دارد، اما قسمت شرقی غربی از قدیم‌الایام مشکل‌ساز بوده است، ادامه داد: به همین دلیل بار شرقی غربی بر شمالی جنوبی قرار می‌گیرد و دچار مشکل می‌شویم.

قربانی تصریح کرد: در دوره‌های گذشته مدیریت شهری، رفع این مشکل و باز شدن گره ترافیکی این نقطه را در دستور کار داشته است، اما وضعیت به گونه‌ای بوده که انجام هر عملیاتی را سخت می‌کرد.

وی با تاکید بر اینکه عملیات اجرایی تقاطع غیرهمسطح اتصال خیابان صاحب روضات به بهستان بیشتر در شب انجام شد، گفت: کار در شب پر هزینه و برای مجریان بسیار پرخطر است، همچنین از دیگر ویژگی‌های این پروژه بهره‌برداری زودتر از موعد آن است.

رئیس کمیسیون هوشمندسازی و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: تقاطع غیرهمسطح اتصال خیابان صاحب روضات به بهستان یکی از گره‌های ترافیکی شهر اصفهان را باز کرد.

کد خبر 753763

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.