در مورد قیمت قبر حاشیه‌سازی کردند

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه قیمت قبر رایگان است گفت: فضاسازی‌هایی شکل گرفته اما به رایگان بودن قیمت قبر اشاره نشده است. کسی که می‌خواهد پیش خرید کند باید رقم دو طبقه دیگر را بپردازد. با این اقدام جدید تعداد قبور بیشتری قابل استفاده خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری تهران، مهدی چمران امروز _سه‌شنبه بیست و پنجم اردیبهشت‌_ در حاشیه دویست و سی و ششمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امروز گزارش حسابرس از تفریغ بودجه سال ۱۴۰۱ بودجه شهرداری قرائت خواهد شد، اظهار کرد: امروز گزارش کمیسیون بودجه و تکالیف پس از آن بررسی می‌شود تا به تصویب شورای شهر برسد.

وی از بررسی لایحه خدمات قابل ارائه در مجموعه‌های تحت مدیریت شهرداری خبر داد و افزود: کمیسیون حمل‌ونقل شورای شهر با معاونت حمل‌ونقل و ترافیک به صورت مستمر جلسه برگزار می‌کند، اما بنده جلسه‌ای نداشتم.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران از اتمام عملیات پایانه شرق خبر داد و خاطرنشان کرد: لازم است اقداماتی از جمله ایجاد فروشگاه شهروند انجام شود، زیرا این فضا با چنین وسعتی جزئیات زیادی دارد که باید پیگیری شود.

چمران ادامه داد: مترو این پیشنهاد را مطرح کرده بود که خط ۳ از طریق گردنه قوچک به پایانه شرق برسد. بحث‌هایی مطرح است، اما از لحاظ برنامه‌ای و اجرایی عملیاتی نشده است و کاربری پایانه شرق سابق نیز تجاری یا عمومی خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه هنوز نقشه‌های طرح میدان ونک ارائه نشده است، اضافه کرد: پس از بررسی در شهرداری به شورای شهر ارائه می‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه قیمت قبر رایگان است، گفت: این فضاسازی‌ها شکل گرفت، اما به رایگان بودن قیمت قبر اشاره نشده است.

چمران تاکید کرد: کسی که می‌خواهد قبر پیش‌خرید کند باید رقم دو طبقه دیگر را بپردازد، ممکن است کسی که قبر رزرو کرده است تا ۲۰ سال دیگر دفن نشود، در واقع این گونه بهشت زهرا (س) جا ندارد.

وی ادامه داد: با این اقدام جدید تعداد قبور بیشتری قابل استفاده خواهد بود و با این سیاست می‌توان از پر شدن ظرفیت جلوگیری کرد.

کد خبر 753519

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.