۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۳
استعفای شهردار مبارکه پذیرفته نشد

رئیس شورای اسلامی شهر مبارکه با بیان اینکه پیشنهاد مسئولیت شهرداری کیش به شهردار مبارکه ارائه شده است، گفت: نشست سه ساعته روز گذشته با حضور شهردار و اعضای شورای شهر برگزار شد و تمام اعضا مخالفت خود را با استعفای شهردار ابراز کردند.

عبدالله وکیلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در اصفهان اظهار کرد: شهردار مبارکه روز گذشته در یک تصمیم ناگهانی استعفای خود را به این شورا ارائه کرد، به همین دلیل برگزاری یک نشست فوری برای بررسی این درخواست در دستور کار شورا قرار گرفت.

وی با بیان اینکه پیشنهاد مسئولیت شهرداری کیش به شهردار مبارکه ارائه شده است، افزود: نشست سه ساعته روز گذشته با حضور شهردار و اعضای شورا برگزار شد و تمام اعضا مخالفت خود را با استعفای شهردار ابراز کردند.

رئیس شورای اسلامی شهر مبارکه با بیان اینکه اعضای شورای اسلامیشهر مبارکه برای موافقت با این استعفا به جمع‌بندی نهایی نرسیدند، خاطرنشان کرد: بر اساس قانون استعفای شهردار باید پذیرفته شود تا وی بتواند در محل دیگری مشغول به فعالیت شود.

وکیلی اضافه کرد: در صورتی که شورای اسلامی شهر به استعفای شهردار نه بگوید، از لحاظ قانونی شهردار مکلف است به فعالیت‌هایش در شهرداری ادامه دهد.

وی اضافه کرد: بر اساس قانون، استعفای شهردار باید به تصویب اعضای شورای اسلامی شهر برسد و چنانچه بیشتر اعضای شورا استعفا را قبول نکنند، استعفای شهردار منتفی است.

به گزارش ایمنا، شورای اسلامی شهر مبارکه در نشست روز شنبه خود با درخواست استعفای محمدمهدی احمدی، شهردار این شهر مخالفت کرد.

کد خبر 752841

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.