دستبند پلیس بر دستان ۱۹ اخلالگر نظم عمومی در هرمزگان

فرمانده انتظامی استان هرمزگان از اجرای طرح ضربتی ارتقای امنیت عمومی و اجتماعی و دستگیری ۱۹ اخلالگر نظم عمومی طی ۴۸ ساعت گذشته در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از هرمزگان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار علی‌اکبر جاویدان اظهار کرد: در راستای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و به منظور ایجاد امنیت پایدار در محلات، طرح ضربتی ارتقای امنیت اجتماعی با هدف برخورد مخلان نظم عمومی، مجرمان و متهمان تحت تعقیب در قالب طرح محله‌محور به مدت ۴۸ ساعت در سطح استان اجرا شد.

وی افزود: در این طرح در چند عملیات ضربتی و جداگانه، در مجموع ۱۹ نفر از مخلان نظم عمومی و اراذل و اوباش که برای شهروندان ایجاد مزاحمت می‌کردند، دستگیر شدند و در بازرسی از منازل و مخفیگاه‌های متهمان سه قبضه سلاح سرد از نوع چاقو و قمه، سه قبضه سلاح جنگی و ۱۲ فشنگ کشف و ضبط شد.

مقام انتظامی استان با بیان این که در این طرح از تعداد ۱۲۱ متهم دیگر نیز در این زمینه تعهدات لازم اخذ شد، اظهار داشت: متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با اشاره به اینکه ۲۵ اخلالگر دیگر نیز شناسایی شده‌اند و دستگیری آن‌ها در دستور کار است، از عموم شهروندان و مردم فهیم و قدرشناس استان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه موارد سوء امنیتی و مشکوک توسط فرد یا افرادی خاص، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا در کمترین زمان نسبت به شناسایی و دستگیری مجرمان و پاک‌سازی محل اقدام شود.

کد خبر 752029

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.