برگزاری اولین‌ نمایشگاه لوازم خانه، آشپزخانه و کالای خواب در اصفهان

مدیر عامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان اصفهان گفت: نمایشگاه لوازم، تزئینات خانه، آشپزخانه و کالای خواب به‌عنوان سومین نمایشگاه ۱۴۰۳ در حال برگزاری است.

احمدرضا طحانیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به برگزاری سومین نمایشگاه اصفهان در ۱۴۰۳ اظهار کرد: نمایشگاه بین‌المللی اصفهان تحت عنوان لوازم، تزئینات خانه، آشپزخانه و کالای خواب سومین نمایشگاه سال ۱۴۰۳ به شمار می‌رود که از هجدهم برگزار شده است و از ساعت ۱۵ تا ۲۱ امکان بازدید از این نمایشگاه وجود دارد.

وی افزود: تلاش شده است کالاهای مرتبط با لوازم خانه، آشپزخانه و کالای خواب در این نمایشگاه ارائه شوند. شش استان کشور در این نمایشگاه حضور دارند و آخرین دستاوردهای خود را به شهروندان معرفی خواهند داد.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان تصریح کرد: همچنین ۵۰ شرکت و تولید کننده در این نمایشگاه حضور دارند و تلاش می‌کنیم طی این مدت که میزبان شرکت‌ها و مردم اصفهان هستیم، عملکرد قابل قبولی را از خود به جا بگذاریم.

طحانیان ادامه داد: تلاش کرده‌ایم با توجه به تخصصی که در این عرصه وجود دارد، برای این نمایشگاه عنوان ویژه‌ای وجود داشته باشد، زیرا برای اولین بار است که چنین نمایشگاهی ارائه می‌شود و امیدوارم شهروندان از آن استفاده کنند.

کد خبر 752028

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • کامران IR ۱۴:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۲
    0 0
    هنوز موفق نشدم ببینم از چه طریقی میشه زمان اجرای نمایشگاه اصفهان رو بفهمم ،لطفا اطلاع رسانی کنید
    • IR ۱۵:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۷
      0 0
      دقیقا منم همین درخواست رادارم ممنون میشیم اگر اطلاع رسانی شود