پروژه پل چنگان با اعتباری بالغ بر ۲۹۰ میلیارد ریال در منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان به منظور اتصال روستای دهنو به حلقه حفاظتی چهارم اصفهان توسط سازمان عمران شهرداری اصفهان در حال احداث است.

در مرحله دوم بتن ریزی (باند غربی و یک سوم باند شرقی) تابلیه شماره ۴ (دوربرگردان جنوبی) پل چنگان به مقدار ۳۷۰ مترمکعب بتن‌ریزی انجام گرفت.

رینگ چهارم یا حلقه حفاظتی شهر اصفهان، مجموعه‌ای از بزرگراه‌ها و تقاطع‌های غیرهم‌سطح است که از تقاطع غیر هم‌سطح شهید سردار سلیمانی شروع شده و به سمت شمال اصفهان امتداد می‌یابد، سپس با گذر از بزرگراه شهید اردستانی (تقاطع غیر همسطح آفتاب) خیابان آیت‌الله غفاری و خیابان بعثت به شمال ورزشگاه نقش جهان و به بزرگراه معلم می‌رسد. پس از عبور از میدان استقلال، به خیابان آتشگاه رسیده و به سمت جنوب اصفهان حرکت می‌کند. سپس با گذر از اراضی درچه و اتوبان ذوب‌آهن، از شهر ابریشم عبور کرده، در کیلومتر ۵۵ گذر جنوب و جنوب غربی به سپاهان‌شهر می‌رسد. در ادامه با عبور از اراضی سیتی‌سنتر در کیلومتر ۶۳ کمربندی جنوب شرق و شرق اصفهان از جوار مرکز همایش‌های بین‌المللی، سایت جدید نمایشگاه بین‌المللی، شهر رویاها و میدان مرکزی میوه و تره‌بار گذشته و در محل پروژه شهید سلیمانی یک حلقه کامل ترافیکی را تشکیل می‌دهد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.