بهترین فیلم جشنواره کودک اصفهان تابستان اکران می شود

خبرگزاری ایمنا: کارگردان فیلم سینمایی ˝گورداله و عمه غوله˝ که سال گذشته پروانه زرین بهترین فیلم جشنواره فیلم کودک اصفهان را کسب کرد گفت: بنا بر این است که فیلم را در شهریور ماه سال جاری اکران کنم.


به گزارش ایمنا، نادره ترکمانی کارگردان فیلم "گورداله و عمه غوله" درباره زمان اکران این فیلم گفت: فیلم را در شهریور ماه سال جاری اکران خواهم کرد. اکران "گورداله و عمه غوله" منوط بر این است که بنیاد سینمایی فارابی بر تعهدات مالی اش در قبال این فیلم عمل کند.
ترکمانی ادامه داد: "گورداله و عمه غوله" از فضای شاد و مفرحی برخوردار است و می تواند در زمان اکران با مخاطبانش ارتباط برقرار کند و اکران موفقی داشته باشد. تجربه اکران این فیلم در جشنواره فیلم و کودک اصفهان را داشته ام و استقبال مردم از این فیلم بسیار خوب بود.
کارگردان "خاله سوسکه" درباره وضعیت این روزهای سینمای ایران گفت: اکران نوروزی تا حدودی انتظارات را برآورده کرد اما با توجه به فیلم هایی که در جشنواره فیلم فجر دیدم معتقدم که در سال جاری اکران موفقی نخواهیم داشت چون فیلم های تولیده شده سال گذشته در جذب مخاطب نمی توانند به خوبی عمل کنند.
ترکمانی درخصوص اینکه "گورداله و عمه غوله" چه طیفی از مخاطبان را در بر می گیرد گفت: مخاطب فیلم من صرفا کودکان نیستند. افسانه ها برای مخاطبان بزرگسال و کودکان روایت شده اند و طیف وسیعی را در بر می گیرد. "گورداله و عمه غوله" یک اقتباس از افسانه هایی که روایت شده است.
این فیلم در جشنواره فیلم و کودک و نوجوان اصفهان پروانه زرین بهترین فیلم را کسب کرد.
عوامل و دست‌اندر‌کاران این فیلم عبارتند از تهیه‌کننده و کارگردان: نادره ترکمانی، نویسندگان فیلمنامه خسرو صالحی، نادره ترکمانی، مجری طرح و مدیر تولید: حسن مصطفوی، مدیر فیلمبرداری: مرتضی غفوری، طراح صحنه و دکور: رامین عاشوری، مدیرصدابرداری: بابک بنی‌اردلان، برنامه‌ریز و دستیار اول کارگردان: سهیل بیرقی، منشی‌صحنه: یاسمن‌ کفایتی، صداگذاری: حسین ابوالصدق، مدیر دوبلاژ: محمد رضا علیمردانی، تدوین: شاهین یارمحمدی، آهنگساز: بهنود یخچالی، عروسک‌گردان‌ها: مهرداد محتشمی، بهرام بهبهانی، عیسی یوسفی‌پور، مهرنوش شریعتی و....، عکاس: مریم تخت‌کشیان، جلوه‌های‌ ویژه (کامپیوتری): مجید یوسف‌زاده، مدیر تدارکات: منصور غضنفری، مدیر مالی ابراهیم تفرشی، مدیر روابط عمومی: منصوره بسمل.
کد خبر 99055

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.