تشکیل کانون کارگران بازنشسته و مستمري بگيران نایین

خبرگزاری ایمنا: رییس تشکل‌های کارگری و کار فرمایی استان اصفهان گفت: کانون کارگران بازنشسته و مستمري بگيران شهرستان نایین برای نخستین بار تشکیل شد.

علی رضا یگانه در گفتگو با خبرنگار ایمنا در نایین، در حاشیه نخستین مجمع عمومي نوبت نخست كانون كارگران بازنشسته و مستمري بگيران این شهرستان اظهار داشت: در راستاي اهداف خانه كارگر، پس از تشكيل كانون كارگران بازنشسته نایین، كانون كارگران بازنشسته این شهرستان هم تشكيل شد.
وی ادامه داد: امیدواریم با تشکیل این کانون بسیاری از مشکلات قشر بازنشسته برطرف شود و این کانون بتواند خدمات شايسته‌اي به اعضایش ارائه دهد.
رییس تشکل‌های کارگری و کارفرمایی استان اصفهان خاطرنشان کرد: انتخاب سه عضو اصلی و دو عضو علل البدل هیئت مدیره و یک بازرس و همچنین تصویب اساس نامه کانون، مهم ترین دلیل تشکیل نخستین مجمع عمومی نوبت نخست این کانون بوده است.
وی تصریح کرد: در حال حاضر بیش از دوهزار نفر بازنشسته و مستمری بگیر تأمین اجتماعی در شهرستان نایین وجود دارند که می‌توانند از خدمات این کانون استفاده کنند.
یگانه افزود: این کانون خدمات متفاوتی را به اعضا ارائه دهد که می‌توان به ارائه خدمات درمانی بیمه تکمیلی، بررسی مشکلات و موانع پیش روی بازنشستگان در امور بیمه و صدور کارت شناسایی برای استفاده از مراکز تفریحی و رفاهی تحت پوشش تأمین اجتماعی به عنوان مهم ترین وظایف اشاره کرد.
گفتنی است، در پایان جلسه آقایان رضا یوسف پور محمدی، حسین فرزانیان محمدی و سیداحمد امیری نایینی به عنوان اعضای اصلی هیئت مدیره و آقای حمید قنبری به عنوان بازرس به مدت دوسال توسط بیش از ۱۶۰نفر از بازنشستگان حاضر در جلسه انتخاب شدند./20
کد خبر 87802

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.