۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۴
مقایسه برندهای تشک

یکی از عوامل موثر برای حفظ سلامت بدن و روح داشتن یک خواب کافی و با کیفیت است و این استراحت کامل و با کیفیت به عوامل گوناگونی بستگی دارد و یکی از این دلایل استفاده از کالای خواب مناسب و تشک مرغوب است .

اما از کجا بتوانیم تشک مناسب خود را انتخاب کنیم بین این همه تشک های موجود در سطح بازار که انواع مختلفی دارند. ما باهم در این مقاله سعی می کنیم بعضی از برندها رو معرفی و آنها را باهم مقایسه کنیم تا شما انتخاب راحت تر و بهتری در زمان خرید تشک داشته باشید.

دسته بندی تشک ها

تشک ها کلا به سه دسته تقسیم می شوند که عبازتند از تشک های :

  • فنر متصل
  • فنر منفصل (فنر پاکتی)
  • طبی (اسفنجی)


تشک فنر متصل : تشک هایی که فنرهای آن به صورت یکدست و یک پارچه در یک شبکه بهم متصل هستند به نام تشک های فنر متصل معرفی می شوند . درجه سفتی این نوع تشک ها نسبت تشک های فنر منفصل بیشتر است و برای استفاده تشک های یک نفره توصیه می شود .

تشک فنر منفصل ( پاکتی ): در این تشک ها فنرها به صورت جدا جدا از هم و هرکدام داخل یک پاکت قرار دارند و تعداد فنر های به کار رفته داخل این نوع از تشک به نسبت تشک های فنرمتصل بیشتر است . این نوع از تشک ها حرکت را در سطح تشک پخش نمی کند و باعث ایجاد سرو صدا و لرزش به هنگام خواب نمی شود از اینرو برای استفاده زوجین و تشک های دو نفره پیشنهاد می شود .

تشک طبی ( اسفنج ) : تشک هایی که فنر ندارند و کاملا از اسفنج ساخته شده اند و دارای انواع خاصی از اسفنج ها و ریباند ها و ....هستند . این نوع از تشک ها معولا درجه سفتی بالایی دارند و بخاطر خاصیت طبی بودنی که دارد مناسب افرادی است که مشکل کمر درد، دیسک کمر و ...می باشد و برای اشخاص سنگین وزن استفاده از تشک های طبی نیز توصیه می شود .

تشک های دارای مموری فوم

مموری فوم چیست ؟

فوم هوشمندی است که در زمان خواب و استراحت حالت بدن شما رو میگیرد و بعد از خواب به حالت قبل خود برمی گردد و نرمی مناسبی به تشک می دهد . معمولا هم داخل تشک های طبی به کار می رود .

در کل تشک های دارای مموری فوم که فنری هم باشند درجه نرمی تشک بالاست ولی در تشک های طبی که فنر ندارند یک درجه سفتی معقول و مناسبی دارد .

8 تا از برندهای مطرح تشک در بازار ایران:

  • تشک پیرکاردین
  • برن و پیرکاردین
  • تشک برن
  • تشک رویا
  • تشک خوشخواب
  • تشک ویستر
  • تشک رویال
  • تشک دریم لند

مقایسه تشک ها

شرکت برن زیر مجموعه کمپانی brn می باشد که در زمینه تولیدات کالای خواب نیز فعالیت می کند . این روزها تشک ها برن از دسته تشک های فوق لاکچری با درجه کیفیتی بسیار بالا می باشد که از محبوبیت خاصی در میان مردم برخوردار است و از سری برندهایی است که تشک های دارای لاتکس می باشد.

شرکت پیرکاردین با سال ها فعالیت در زمینه های مختلف مانند اکسسوری خانه و استایل شخصی افراد شروع به ساخت تشک با جدید تکنولوژی های روز دنیا کرده است . با توجه به اینکه افراد دارای سلیقه های متفاوت و وزن و قد متفاوت هستند , برای خواب راحت نیازمند تشک خاص خود میباشند . یکی از ویژگی های قابل توجه محصولات این شرکت استفاده از مواد اولیه وارداتی با درجه کیفیتی بالا که از دوام و طول عمر بالایی نیز برخوردار است می باشد . تمامی تشک های پیرکاردین از ضمانت تقریبا بالایی برخوردار است که معمولا دو سال اول آن ضمانت تعویض کالا است و مابقی ضمانت تعمیر است .

تشک خوشخواب و رویا

تشک های رویا و خوشخواب دیرزمانی هست که وجود دارند و در زمینه تولیدات کالای خواب فعالیت دارند . تشک خوشخواب تقریبا از دهه 30 شمسی داخل ایران شروع به فعالیت کرده است و از اولین شرکت هایی بود که داخل ایران تولیدات تشک را شروع کرد.

این شرکت همواره کوشیده است محصولات خود را همگام با تکنولوژ روز دنیا تولید و به بازار عرضه کند . تشک های خوشخواب برای تمامی سلیقه ها و نیازها تشک را دارد . در این شرکت شما می توانید تشک های فوق العاده اقتصادی و تشک های لاکچری را تهیه کنید.

تشک های رویا نیز تقریبا از دهه 60 شمسی شروع به فعالیت کرده است و از دسته تشک های معروف و شناس داخل ایران می باشد .از نظر قیمتی نسبت به تشک های خوشخواب خوش قیمت تر است . تشک های این شرکت در سه دسته بونل ( فنر متصل ) الترا ( فنر منفصل ) مدیکال ( طبی یا اسفجی ) موجود هستند . افراد با توجه به نیاز خود تشک مورد نظر خود را انتخاب می کنند .

تشک های رویال و ویستر

تشک های رویال از دسته تشک های اقتصادی موجود در بازار می باشد که برای همه سلیقه ها و برای همه اقشار جامعه تشک مناسب آنهارا دارد .تشک ها رویال از نظر کیفیتی خیلی مورد تایید نیستند زیرا دارای تولیدات متفرقه زیادی است حتما باید توجه داشته باشید که تشک با اصالت خود شرکت اصلی رویال را تهیه کند . شما تشک های اصلی شرکت رویال را می توانید داخل سایت خواب شاپ مشاهده و خرید کنید .

تشک ویستر از دهه 80 شمسی شروع به تولید در زمینه کالای خواب و تشک کرد و تشک های آن در مدت زمان کم بسیار شناخته شده و پر طرفدار هستند و در زمینه تولیدات تشک با شرکت ها و تولیدات خارجی رقابت می کند . ویستر همواره کوشیده است تا از ماشین آلات به روز دنیا و همگام با تکنولوژی دنیا استفاده کند در راستای تولیدات محصولات خود تا بهترین خدمات و کالاهای با کیفیت در اختیار مردم بگذارد .

تشک دریم لند و داتیس

تشک دریم لند یک دهه است در زمینه تولیدات تشک فعالیت دارد و تنها برندی است که به صورت اختصاصی فقط تشک تولید می کند و در داخل تشک های خود از مواد اولیه مرغوب و با کیفیت که دوام و طول عمر تشک را بالا می برد استفاده می کند . این شرکت به جز استفاده از متریال به روز و با کیفیت و تولید تشک های مرغوب به مدت ضمانت و گارانتی مناسب و ارائه خدمات پس از فروش توجه دارد .

گروه داتیس سال های زیادی است در زمینه ی تولید و عرضه تشک و کالای خواب فعالیت می نماید .شرکت داتیس با ارائه تشک های طبی متناسب با آناتومی طبیعی بدن در تلاش است گامی در پیشگیری و بهتر شدن مشکلات ستون فقرات و کمردرد و دیسک کمر و ... بردارد و در این راه از به روزترین اصول علمی و فناوری های روز دنیا مانند :‌ مموری فوم ، فنر های منفصل ، پارچه های گردباف و ژاگارد و .. بهره می‌برد.

مقایسه تشک ها

از کجا تشک بخریم ؟

اگر برای شما در خرید , اصالت کالا , تخفیف بیشتر , ارسال رایگان , کیفیت بالا , مشاوره رایگان و خرید شرایطی ملاک است , پیشنهاد ما فروشگاه خواب شاپ است . تمام برندهای معرفی شده داخل مقاله را می توانید از سایت فروشگاهی خواب شاپ تهیه کنید .. خواب شاپ با 17 سال سابقه در زمینه دکوراسیون داخلی و فروش کالای خواب در خدمت شماست تا بهترین انتخاب خود را با گرفتن مشاوره رایگان از مشاورین ما داشته باشید . خواب شاپ تمامی محصولات را با گارانتی خود شرکت مربوطه به فروش می رساند.

با کد imnakhabshop میتوانید با تخفیف بیشتر از بین برند های معرفی شده خواب شاپ تشک تهیه کنید .

کد خبر 756233

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.