خبرنگار انگلیسی: رسانه‌های غربی درباره نامحبوب بودن رئیسی دروغ می‌گفتند

خبرنگار انگلیسی ریچارد مدهرست حضور گسترده و پرشور مردمی در مراسم امروز یادبود شهدای خدمت در تهران را خط بطلانی بر دروغ‌های رسانه‌های غربی درباره رئیس‌جمهور محبوب ایران خواند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، «آنچه رسانه‌های غربی درباره نامحبوب بودن رئیسی در ایران گفته‌اند، دروغ است. درگذشت او ضایعه‌ای برای همه جهان است» این اظهارات خبرنگار انگلیسی ریچارد مدهرست است که امروز در مراسم بزرگداشت شهدای خدمت در تهران حضور دارد. او با انتشار تصاویری از حضور گسترده مردمی و با اشاره به حضور مقامات خارجی در مراسم امروز در تهران، درباره مشاهداتش در پیامی در ایکس نوشت «در مراسم تشییع رئیس‌جمهور رئیسی در تهران حضور دارم. میلیون‌ها نفر در خیابان‌ها هستند».

میلیون‌ها نفر از مردم قدرشناس تهران از ساعات قبل از اعلام آغاز رسمی مراسم، برای وداع با پیکر پاک سیدالشهدای خدمت شهید آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی و همراهان شهیدش در اطراف دانشگاه تهران حضور یافتند. حضور پرشور مردمی در سانه‌های جهانی هم بازتاب داشته است.

خبرگزاری فرانسه گزارش کرد که مردم ایران امروز چهارشنبه با به دست گرفتن تصاویر رئیس‌جمهورشان به خیابان‌های تهران آمدند تا به مراسم تشییع پیکر او و هیأت همراه وی بپیوندند. رسانه‌های دیگر مثل خبرگزاری‌های روسی هم به پوشش این مراسم پرداختند.

کد خبر 756207

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.