پیش‌بینی افزایش دمای هوا برای کرمان

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: از ابتدای هفته آینده افزایش تدریجی دما برای اکثر مناطق پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، امین دریافر امروز _سه‌شنبه یکم خرداد_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طبق بررسی آخرین نقشه‌های پیش‌بینی هواشناسی از امروز سه‌شنبه تا ابتدای هفته آینده برای اکثر مناطق استان جوی نسبتاً پایدار گاهی همراه با وزش باد و گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: در این مدت بیشینه سرعت وزش باد در مناطق شمال‌غربی و جنوب‌شرقی است که با انتقال ریزگرد، خیزش گردوخاک، افزایش غلظت غبار و کاهش کیفیت هوا در استان به ویژه مناطق مذکور دور از انتظار نیست.

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: در روزهای پنجشنبه و شنبه رخداد رگبار پراکنده باران در برخی مناطق شمالی و مرکزی استان دور از انتظار نیست و به‌لحاظ دمایی نیز افزایش تدریجی برای اکثر مناطق پیش‌بینی می‌شود.

وی بیشینه و کمیته دمای هوای کرمان را طی ۲۴ ساعت گذشته به ترتیب ۳۱ و ۱۴ درجه سانتی‌گراد اعلام کرد و افزود: در شبانه‌روز گذشته، لاله‌زار با دمای هفت درجه سردترین و منوجان با دمای ۴۲ درجه گرم‌ترین نقطه استان بوده‌اند.

کد خبر 755808

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.