آیت‌الله رئیسی الگوی موفق مدیریت انقلابی برای مسئولان است

رئیس سازمان بازرسی کل کشور با ارسال پیامی شهادت آیت‌الله رئیسی و همراهان او را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، ذبیح‌الله خدائیان درپی شهادت رئیس‌جمهور پیام تسلیتی صادر و اظهار کرد:

«اِنّا لِلّه و اِنّا الیه راجعون

روح بلند و پرفتوح خادم‌الرضا (علیه آلاف التحیه و الثنا) حضرت آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور ولایت‌مدار، محبوب و مردمی به ملکوت اعلی پیوست. ایشان به مصداق آیه شریفه «مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللهَ عَلَیهِ فَمِنهُم مَن قَضی نَحبَهُ وَ مِنهُم مَن یَنتَظِر»، در تمامی دوران خدمت، مجاهدانه و خستگی‌ناپذیر بر عهد خود با خداوند متعال در ارائه خدمت صادقانه به مردم ایستاد و در این راه به جمع شهدای عالی‌قدر انقلاب اسلامی ملحق شد.

مداومت و استقامت سید شهدای خدمت در تلاش و پیگیری حل مشکلات مردم و مبارزه جدی با فساد در سنگرهای مختلف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به خصوص بیش از یک دهه حضور مؤثر و کارآمد در سازمان بازرسی کل کشور خاطراتی درخشان از خدمت صادقانه در اذهان همکاران این سازمان بر جای گذاشت که الگوی موفق مدیریت انقلابی برای مسئولان و متولیان امر می‌باشد.

اینجانب شهادت ایشان و سایر همراهان خدوم و صدیقش را به پیشگاه حضرت ولی عصر (عج الله تعالی فرجه الشریف)، رهبر حکیم و فرزانه انقلاب حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی)، خانواده‌های مکرم و ملت شریف ایران اسلامی تسلیت و تعزیت عرض نموده و از خداوند متعال علو درجات و همنشینی با انبیا و اولیا الهی را برایشان مسئلت دارم.»

کد خبر 755636

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.