رئیس‌جمهور خدمت به مردم را همواره در اولویت قرار می‌داد

نماینده ولی‌فقیه در کردستان گفت: اخلاص و فروتنی رئیس‌جمهور در بیانات و سفرهای استانی او برای ما آشکار بود و خدمت به مردم را همواره در اولویت خود قرار می‌دادند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی امروز _دوشنبه سی‌ویکم اردیبهشت_ در مراسم سوگواری شهادت رئیس‌جمهور و همراهان ایشان که با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان در صحن قدیم مسجد جامع شهر سنندج برگزار شد، ضمن تسلیت شهادت آیت‌الله رئیسی و همراهانش، اظهار کرد: جمعیت بالایی که امروز برای مراسم ختم رئیس‌جمهور کشورمان به مسجد جامع شهر سنندج آمده‌اند، نشان دهنده ارتباط قلبی مردم با ایشان و قدرشناسی است.

وی افزود: حادثه سقوط بالگرد برای ما غیرقابل باور بود و شاید باید زمان باید بگذرد تا ما بدانیم چه شخصیتی را از دست داده‌ایم.

نماینده ولی فقیه در کردستان ادامه داد: در روایتی اشاره شده که یکی از ارکان ایمان، راضی به قضای الهی و تسلیم در برابر امر خداوند است که می‌تواند انسان را به درجات بالای معنویت نیز برساند.

حجت‌الاسلام پورذهبی خاطرنشان کرد: در متن پیام رهبر انقلاب ۱۱ مورد ویژگی آیت‌الله رئیسی به خوبی عنوان شده بود که مردمی، با کفایت، پرتلاش، خدمت‌رسان، بزرگوار و فداکار، خدمت به مردم و به کشور و به اسلام، خستگی ناپذیر، خدمتگزار صمیمی، مخلص و با ارزش، شاخص‌ترین ویژگی‌هایی بود که ایشان اشاره کرده بودند.

وی با بیان اینکه رئیس جمهور امضا و نمره قبولی خود را از مردم گرفت، ادامه داد: این نشست و برخواست‌ها با هدف تجلیل از این شهید بزرگوار برگزار می‌شود که به خدا و تاریخ پرفتوح انقلاب اسلامی پیوست و از این به بعد الگوی ما خواهد بود.

نماینده ولی‌فقیه در کردستان تاکید کرد: اخلاص و فروتنی رئیس جمهور در بیانات و سفرهای استانی او برای ما آشکار بود و خدمت به مردم را همواره در اولویت خود قرار می‌دادند.

کد خبر 755584

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.