پیام تسلیت شاه و ولی‌عهد سعودی به ایران

پادشاه و ولی‌عهد عربستان سعودی شهادت آیت‌الله رئیسی و هیأت همراه ایشان را در پیام‌هایی جداگانه خطاب به سرپرست دستگاه اجرایی جمهوری اسلامی ایران تسلیت گفتند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از خبرگزاری رسمی عربستان (واس)، پادشاه عربستان سعودی «سلمان بن عبدالعزیز» شهادت رئیس جمهوری اسلامی ایران و یارانش را به محمد مخبر _سرپرست دستگاه اجرایی کشور_ تسلیت گفت و اظهار کرد: «از خبر درگذشت جناب آقای دکتر ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری اسلامی ایران و یارانش (رحمهم الله) آگاه شدیم. ما به شما و ملت برادر ایران صمیمانه تسلیت و تعزیت عرض می‌کنیم و از خداوند متعال رحمت واسعه و مغفرت الهی و بهشت برای آن‌ها مسئلت داریم. انا لله و انا الیه راجعون».

ولی‌عهد عربستان سعودی «محمد بن سلمان» نیز در پیام مشابه جداگانه‌ای برای محمد مخبر شهادت آیت‌الله رئیسی و هیأت همراهش را «صمیمانه» تسلیت گفت و برای آنها رحمت و مغفرت آرزو کرد.

بالگرد حامل آیت‌الله رئیسی و همراهان وی روز گذشته ۳۰ اردیبهشت‌ماه پس از افتتاح سد «قیز قلعه‌سی» در مسیر بازگشت به تبریز در شرایط نامطلوب آب‌وهوایی دچار سانحه شد. این بالگرد علاوه بر رئیس جمهور، حامل وزیر امور خارجه حسین امیرعبداللهیان، امام جمعه تبریز سید محمدعلی آل‌هاشم و استاندار آذربایجان شرقی مالک رحمتی، جمعی از محافظان و خدمه پرواز نیز بود.

کد خبر 755532

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.