کادرسازی یکی از رویکردهای سازمان تبلیغات اسلامی است

قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به اینکه کادرسازی و نیروپروری یکی از رویکردهای سازمان تبلیغات اسلامی است، گفت: با توجه به بیانیه گام دوم انقلاب باید این رویکرد مدنظر قرار گیرد تا نخبگان در این حوزه بیش از گذشته فعالیت داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از زنجان، حجت‌الاسلام روح‌الله حریزاوی، امروز_ یکشنبه سی‌ام اردیبهشت- در مراسم تکریم و معارفه مدیران کل تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه جنگ شناختی از سال ۱۹۷۰ طراحی شده است، اظهار کرد: در این میان ۲۰۰ مقاله نیز در خصوص جنگ ترکیبی نگارش شده است.

وی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب ۱۵۰ بار در بیانات سال‌های گذشته خود به جهاد تبیین تاکید کرده‌اند، افزود: موضوع اقناع‌سازی مخاطبان به فرایند جهاد تبیین گره خورده است بنابراین باید رویکرد حرکت‌ها و مأموریت‌ها به سمت تبیین‌گری باشد و اقدامات ما نیز بر این حوزه متمرکز شود.

قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی با تأکید بر فعالیت افراد متبحر در امر جهاد تبیین گفت: همچنین ورود فناوری‌های جدید به عرصه تبلیغات اسلامی بسیار مهم و ضروری است.

حریزاوی با بیان اینکه مقام معظم رهبری در ابتدای شروع به کار دولت با تاکید بر موضوع بازسازی فرهنگ و رسانه ادامه داد: ایشان در جلسات بعدی نیز بر لزوم بازسازی نرم‌افزار و مدیریت فکری جامعه تاکید کردند که باید به این مطالبات توجه کرد.

وی با اشاره به اینکه کادرسازی و نیروپروری یکی از رویکردهای سازمان تبلیغات اسلامی است، اضافه کرد: با توجه به بیانیه گام دوم انقلاب باید این رویکرد مدنظر قرار گیرد تا نخبگان در این حوزه بیش از گذشته فعالیت داشته باشند.

کد خبر 755014

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.