مسئولان به تداوم مسیر پیشرفت قم کمک کنند

رئیس کل دادگستری قم گفت: وظیفه مسئولان در تمام سطوح این است که به جای پرداختن به مسائل حاشیه‌ای و جزئی، به تدوام مسیر پیشرفت شهر قم و خدمت بیشتر به مردم کمک کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین علی مظفری در آئین افتتاح و بهره‌برداری از ۱۹۸ پروژه بزرگ شهری به مناسبت دهه کرامت که در شهربازی بوستان فدک قم برگزار شد، اظهار کرد: شهر قم طی سال‌های اخیر تحولات بسیاری داشته است.

وی با انتقاد از زیر سوال بردن تلاش‌های شهردرای قم در سالهای گذشته افزود: ممکن است مشکلاتی وجود داشته باشد، اما کارهای بزرگ انجام شده را نباید نادیده گرفت.

رئیس کل دادگستری استان قم با اشاره به اینکه نگاه برای خدمت به مردم باید به نیت اصلاح باشد، مطرح کرد: کار بزرگ به‌طور قطع ایراداتی دارد، اما هنر این است که شما جرئت انجام دادن اقدامات بزرگ را داشته باشید.

حجت‌الاسلام مظفری با بیان اینکه در گذشته وجود پرونده‌هایی علیه شهرداری یکی از معضلات بزرگ دادگستری بود، عنوان کرد: طبق طرحی که توسط خود شهرداری برنامه‌ریزی شد، امروز کم‌ترین پرونده‌ها را از شهرداری قم داریم.

وی با اشاره به اینکه مجموعه مدیران شهری تلاش کرده‌اند حقوق مردم را پرداخت کنند تا نیازی به تشکیل پرونده نباشد، خاطرنشان کرد: این موضوع در افزایش رضایتمندی مردم تأثیر بسیار زیادی داشته است.

رئیس کل دادگستری استان قم با بیان اینکه در دین اسلام زیبایی و نظافت جزو دستورات اولیه است، تصریح کرد: عمران و آبادانی یکی از سفارش‌های مهم حکومت علوی است.

حجت‌الاسلام مظفری با اشاره به اینکه دین اسلام به زیبایی و آبادانی است، یادآور شد: در زندگی متناسب با خواسته‌های مادی انسان‌ها، دین انسان‌ها نیز تقویت خواهد شد.

وی با بیان اینکه تغییرات بسیاری در قم رقم خورده است، گفت: به عنوان یک شهروند قمی این حجم از تغییرات را در هیچ دوره‌ای ندیده بودیم.

رئیس کل دادگستری استان قم با اشاره به اینکه امروز آثار خدمات ارزنده مدیریت شهری در تمام شهر قم مشخص است، بیان کرد: تمام مردم قم، علما و مراجع، مسئولان استان، اعضای شورای اسلامی شهر و نمایندگان مجلس شورای اسلامی باید قدر این نعمت را بدانند و برای ادامه خدمات تلاش کنند.

حجت‌الاسلام مظفری با بیان اینکه بجای پرداختن به مسائل جزئی باید درکنار یکدیگر قرار بگیریم، اظهار کرد: باید با وحدت و همدلی به دنبال این باشیم که خدمات ارزنده‌ای در شهر قم رقم بزنیم.

وی اضافه کرد: پوشش و حجاب باید متناسب با فرهنگ اسلامی، تاریخ و تمدن ایرانی، اعتقادات، انقلاب اسلامی و خون شهدا باشد.

رئیس کل دادگستری استان قم با اشاره به اینکه شهر مقدس قم از گذشته به دین‌داری معروف بوده است، مطرح کرد: دشمن برای قم برنامه دارد در نتیجه باید هر اقدامی که انجام می‌دهیم، پیوست فرهنگی را نیز مدنظر قرار دهیم.

کد خبر 754878

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.