لزوم توسعه فضاهای تفریحی و گردشگری اصفهان برای بهره‌مندی عموم مردم

منتخب مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: ضروری است در کوتاه‌مدت فضاهای شاد و مفرحی را برای مردم ایجاد کنیم تا فارغ از دغدغه‌ها بتوانند ساعاتی از زندگی‌ خود را در محیط شاداب، سالم، بانشاط و امن بگذرانند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، حامد یزدیان در بازدید از مجموعه تفریحی کوه نور صفه و ظرفیت‌های جدید گردشگری شرکت توسعه سیاحتی سپاهان اظهار کرد: وجود محیط شاد و بانشاط حق طبیعی همه مردم اصفهان است و باید تلاش کنیم تا زندگی سالم، شاداب و حیات طیبه‌ای را برای همه فراهم سازیم.

وی که در نشست بررسی ظرفیت‌های گردشگری اصفهان حضور یافته بود، پیرامون ظرفیت جدید تفریحی کوه نور صفه گفت: بسیار اقدام خلاقانه‌، محیط زیبا و دل‌نشینی است و امیدواریم که شرایطی فراهم شود تا عموم مردم از این ظرفیت‌ها بهره‌مند شوند.

منتخب مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: شرایط کشور به لحاظ اقتصادی به‌گونه‌ای است که گاهی مردم در تنگناهایی قرار دارند؛ در کنار اقدامات زیربنایی که برای رفع مشکلات اقتصادی انجام می‌شود، ضروری است در کوتاه‌مدت فضاهای شاد و مفرحی را برای مردم ایجاد کنیم تا فارغ از دغدغه‌ها بتوانند ساعاتی از زندگی خود را در محیط شاداب، سالم، بانشاط و امن برای گذراندن اوقات فراغت داشته باشند.

یزدیان بیان کرد: من به عنوان منتخب مردم در این حوزه تلاش خواهم کرد و قدردان افراد یاری‌دهنده به توسعه چنین فضاها و ظرفیت‌های تفریحی و گردشگری هستم.

وی با بیان اینکه فضاهایی باید فراهم شود که عموم مردم بتوانند از آن بهره‌مند شوند، خاطرنشان کرد: اگر قرار باشد که این فضاها را در نظام جمهوری اسلامی ایران ایجاد کنیم و فقط بخشی از مردم از آن استفاده کنند، مطلوب نیست.

منتخب مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: نباید تنها برای طبقات ممتاز ظرفیت‌های تفریحی و گردشگری ایجاد کنیم، بلکه باید بتوانیم با توسعه ظرفیت‌های تفریحی همچون کوه نور صفه سطح دسترسی عموم مردم را به این مکان‌ها فراهم کنیم تا از مواهب طبیعی لذت ببرند.

کد خبر 754599

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.