مخالف ریخت و پاش در فوتبالم/ در بهترین لحظه ممکن گل زدیم

سرمربی مس رفسنجان گفت: توانستیم یک بازی قابل قبول انجام دهیم. وقتی به وقت‌های اضافه رسیدیم، در بهترین لحظه ممکن گل زدیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، محرم نویدکیا شامگاه _پنج شنبه بیست و هفتم اردیبهشت_ در نشست خبری پس از دیدار مقابل تراکتور تبریز در یک چهارم نهایی جام حذفی، اظهار کرد: ما در بحث‌های تاکتیکی تغییراتی ایجاد کردیم. در اغلب بازی‌ها نیمه اول را از جلو پرس می‌کردیم ولی این بازی ترجیح دادیم نیمه اول تراکتور بازی سازی کند و از عقب تر بازی کنیم.

وی افزود: برنامه‌ریزی خوبی کردیم که انرژی‌مان را تقسیم کنیم و اجازه دهیم نیمه اول تراکتور تا جایی که می‌تواند مالکیت داشته باشد. نیمه دوم فوتبال خیلی خوبی انجام دادیم و موقعیت‌های خیلی خوبی داشتیم و سعی کردیم برعکس نیمه اول تا حد امکان از جلو پرس کنیم و از فضاهای کناری خوب استفاده کنیم.

سرمربی مس رفسنجان ادامه داد: شاید می‌شد در نیمه دوم به گل برسیم؛ از آن طرف ممکن بود در پنالتی بازی را از دست بدهیم. اما خوشبختانه این اتفاق نیفتاد و توانستیم یک بازی قابل قبول انجام دهیم. وقتی به وقت‌های اضافه رسیدیم، در بهترین لحظه ممکن گل زدیم.

وی با بیان اینکه تراکتور در وقت اضافه بازی قابل قبولی انجام داد، افزود: طبیعی بود که تراکتور بعد از گل فشار زیادی بیاورد. سعی کردیم فضاهای مرکزی را ببندیم و تراکتور را مجاب کنیم با دفاع‌های مرکزی بازی کند یا بتوانند توپ‌ها را به کناره‌ها ببرند که تا حدودی موفق بودیم.

نویدکیا بیان کرد: بازی حذفی بود و دوست داشتیم برنده باشیم و ریسک زیادی نکردیم. سعی کردیم از گل خود محافظت کنیم خدا را شکر بازی خوبی بود و با این تماشاچی‌ها که برای تیمشان سنگ تمام گذاشتند، بازی جذابی بود و همه جدای از نتیجه، لذت بردند.

وی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر افت تیم تراکتور پس از عدم موفقیت آنان در پنالتی، گفت: تراکتور بعد از اینکه پنالتی گل نشد، از لحاظ روحی و روانی افت کرد و حس خوبی برای ما بود که انرژی بیشتری به بازی بیاوریم شرایطمان را بهتر کنیم.

سرمربی مس رفسنجان در پاسخ به سوال دیگری در مورد پرداخت مطالبات بازیکنان مس که گلایه وی را در نشست خبری پیشین به دنبال داشت، گفت: اعتقادم بر این است که سرمربی موظف است از بازیکنانش دفاع کند. بچه‌ها از سال قبل طلبکار بودند و باید از مسئولین و مدیرعامل شرکت مس تشکر کنم به خصوص از مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان که خیلی تلاش کردند و امروز ظهر طلب سال قبل بچه‌ها را دادند و بچه‌ها خیالشان راحت تر شد. خوشحالم که از بچه‌ها دفاع کردم واقعاً لیاقتش را دارند.

وی هم چنین در مورد ماندن در تیم مس رفسنجان که سوال یکی دیگر از خبرنگاران بود، گفت: ما قرارداد داریم و یک بندی در قرارداد هست که اگر باشگاه یا سرمربی دوست نداشتند ادامه دهند، بتوانیم محترمانه از هم جدا شویم.

نویدکیا ادامه داد: مخالف ریخت و پاش در فوتبالم و مطمئنم با ریخت و پاش کسی به موفقیت نمی‌رسد. با مسئولان باشگاه مفصل صحبت کردم. اگر شرایطی باشد که بودجه نرمال برسد و بتوانیم تیم خوبی درست کنیم و شرایط را بتوانند فراهم کنند، امکان دارد بتوانیم در مورد آینده بحث کنیم وگرنه خیر؛ من دوست دارم تیمی داشته باشیم که برای بالای جدول رقابت کند نه برای نیفتادن.

وی در پاسخ به سؤالی مبنی بر پیش بینی صعود به فینال جام حذفی، خاطرنشان کرد: وقتی تیم می‌تواند استقلال، تراکتور و پیکان را حذف کند، باید برایش احترام قائل شویم. باید واقع‌بینانه صحبت کنیم؛ بچه‌های ما لیاقتش را دارند و با همه وجود با همه کاستی‌ها کار و تلاش می‌کنند. دمشان گرم و دستشان را می‌بوسم. امیدوارم بتوانیم شانس‌هایمان را به راحتی از دست ندهیم و تلاش کنیم به مرحله بالاتر برسیم.

کد خبر 754313

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.