«حمله» ۷ اکتبر پس از ۷۴ سال «دفاع» بود/ «وعده صادق» تکمیل کننده «طوفان الاقصی» شد

نماینده جنبش حماس در ایران گفت: وضعیت میدان از هفتم تا بیست‌وهفتم اکتبر تا وعده صادق، امروز شاهد تکامل و تبلور جدی محور مقاومت به سمت آزادی انسانیت هستیم نه به سمت نسل‌کشی که بایدن و نتانیاهو دنبال آن‌هستند، ما دنبال امنیت هستیم، طوفان‌الاقصی پس از ۷۴ سال تحمل دفاع بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، خالد قدومی عصر امروز _پنجشنبه، بیست‌وهفتم اردیبهشت_ در مراسم چهلمین روز شهادت شهید زاهدی اظهار کرد: به ارواح مطهر شهدای فلسطین، یمن و شهدای مقاومت که در راه کرامت و عزت به شهادت رسیدند، درود می‌فرستیم‌.

وی ادامه داد: این قافله، از صدر اسلام تا شهدای مقاومت، شهدای قافله طلایی عزت و کرامت هستند که دارای یک فکر، ایمان و آینده مشترک برای مواجهه با دشمن مشترک هستند.

نماینده جنبش حماس در ایران خاطرنشان کرد: امروز دشمن ددمنش صهیونیستی، به‌طور آشکار دشمن کل جهان اسلام و اسلامیت است و در این مسیر به قول رهبر انقلاب طوفان‌الاقصی جنگ میان اسرائیل و فلسطین نیست، بلکه جنگ میان حق و باطل است

قدومی عنوان کرد: جنبش دانشجویان غیر مسلمان و فلسطینی پاسخ به ندای انسانیت است؛ گذرگاه رفح توسط نیروهای اسرائیلی اشغال شده، تهدید بالقوه علیه امنیت است و در این راستا قراردادهایی که بسته شده کجاست؟

وی اظهار کرد: قدس قلب انسانیت است، در آفریقای جنوبی به سراغ محاکمه رژیم صهیونیستی رفته‌اند اما چرا در کشورهای عربی این اتفاق نیفتاده است؟ امروز بحث وحدت اسلام، مسلمین و عدالتخواهان جهان علیه دشمن‌مشترک انسانیت است.

نماینده جنبش حماس در ایران خاطرنشان کرد: وضعیت میدان از هفتم تا بیست‌وهفتم اکتبر تا وعده صادق، امروز شاهد تکامل و تبلور جدی محور مقاومت به سمت آزادی انسانیت هستیم نه به سمت نسل‌کشی که بایدن و نتانیاهو دنبال آن هستند، ما دنبال امنیت هستیم، طوفان‌الاقصی پس از ۷۴ سال تحمل دفاع بود.

نماینده جنبش حماس در ایران اظهار کرد: دولت بایدن ۲۶ میلیارد دلار بودجه برای فراهم کردن اسلحه رژیم صهیونیستی می‌گذارد.

قدومی عنوان کرد: جمهوری اسلامی الگویی الهام‌بخش است و علیرغم محاصره این کشور، به‌دلیل درک و فهم به‌دنبال امنیت آینده جهان اسلام شریک فلسطین شدند.

وی گفت: مردم باید بفهمند امروز جنگ فرقان است و در این مسیر باید راه عزت و کرامت را پیش بگیریم، شرایط قبل از هفتم اکتبر باز نمی‌گردد، امروز معادله به‌هم خورده و شاهدیم که مقاوتمان چطور عملیات‌هایی را انجام می‌دهد.

نماینده جنبش حماس در ایران مطرح کرد: جرم رژیم صهیونیستی را به هر بهانه نباید بپذیریم و دادگاه بین‌المللی باید بداند این جرم ارتباطی با موضوع آزادی ندارد؛ این راه را آغاز کردیم تا به آزادی کل فلسطین و نابود رژیم صهیونیستی ختم شود.

قدومی اظهار کرد: وعده صادق تکمیل دستاوردها و موفقیت‌های طوفان‌الاقصی بود و آن روز دور نیست که نماز فتح را در مسجدالاقصی بخوانیم.

کد خبر 754222

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.