هدف اول دولت حمایت تولید برنج در کشور است

وزیر جهاد کشاورزی در محمودآباد با اشاره به وضعیت برنج گفت: همه سیاست‌های صادراتی، وارداتی این محصول در کشور اتخاذ می‌شود و هدف اول دولت سیزدهم، حمایت از تولید این برنج در داخل است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، محمدعلی نیکبخت، امروز_ پنجشنبه بیست‌وهفتم اردیبهشت_ در بازدید از روستای وازیک بخش سرخ‌رود شهرستان محمودآباد به منظور پایلوت تولید گل و گیاه مازندران اظهار کرد: این روستا به عنوان یک مولدساز شناخته می‌شود که مردم در این روستا واحدهای مسکونی خود را به واحدهای تولیدی گل و گیاه تبدیل کرده‌اند.

وی با بیان اینکه هدف از سفرهای استانی، حضور میدانی و از نزدیک در جریان مشکلات مردم قرار گرفتن است، افزود: پس از بررسی و جمع‌آوری، این مشکلات در تهران و جلسه هیئت دولت و وزرا مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به وضعیت برنج مازندران، این استان را یکی از قطب‌های برتر کشاورزی در کشور دانست و گفت: مازندران در تولید مرکبات، برنج، مرغ و تخم‌مرغ برتر است و یکی از قطب‌های مهم کشور است.

نیکبخت ادامه داد: این استان همیشه مورد توجه است و در زمینه برنج نیز همه سیاست‌های صادراتی وارداتی در کشور اتخاذ می‌شود و هدف اول دولت سیزدهم حمایت از تولید این محصول در داخل است.

کد خبر 754084

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.