قیمت جدید نان در چهارمحال‌ و بختیاری به زودی اعلام خواهد شد

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری چهارمحال‌وبختیاری گفت: در فرایند تعیین قیمت به مقوله‌هایی نظیر هزینه‌های یک نانوا در روند تولید نان و تناسب قیمت نان استان با سایر استان‌های کشور تحت نظر قواعد سازمان حمایت از تولیدکنندگان و مصرف کنندگان توجه شده است و به زودی قیمت جدید نان اعلام خواهد شد.

محمدکاظم منزوی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در چهارمحال‌وبختیاری با بیان این‌که قیمت نان به زودی در استان اعلام خواهد شد، اظهار کرد: فاکتورهای مهم در تعیین قیمت نان زیر نظر سازمان حمایت از تولیدکنندگان و مصرف کنندگان سازمان صنعت مورد بررسی قرار گرفته است و پس از تأیید استانداری به وزارت کشور فرستاده خواهد شد.

وی افزود: در فرایند تعیین قیمت به مقوله‌هایی نظیر هزینه‌های یک نانوا در روند تولید نان و تناسب قیمت نان استان با سایر استان‌های کشور تحت نظر قواعد سازمان حمایت از تولید کنندگان و مصرف کنندگان توجه شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری چهارمحال‌وبختیاری گفت: برنامه‌ریزی‌هایی نیز در حوزه نان و ارتقای کیفیت آن انجام شده است که برای مثال برنامه آموزش نانوایان از سال گذشته در دستور کار بوده است، همچنین ایجاد یک مجتمع نان در استان در حال برنامه‌ریزی است.

منزوی تصریح کرد: در جهت افزایش کیفیت نان، به مرور استفاده از خمیر ترش در نانوایی‌ها اجرا خواهد شد.

وی با اشاره به موضوع نان کامل عنوان کرد: خوردن نان سبوس‌دار از گذشته جزئی از فرهنگ استان ما بوده است و سبب حفظ و ارتقای سطح سلامت مردم خواهد شد، این نان باید در دسترس مردم قرار گیرد، بنابراین طبق دستورالعمل بهداشت به زودی سبوس به آرد همه نانوایان استان اضافه خواهد شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری چهارمحال‌وبختیاری با بیان این‌که نانوایان باید به سمت آزادپزی حرکت کنند، خاطرنشان کرد: آزادپزی باعث ایجاد رقابت و افزایش کیفیت نان در استان خواهد شد.

کد خبر 754027

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.