مسئولان روابط عمومی اقدامات سازمان خود را در جامعه منعکس کنند

رئیس کل دادگستری استان گیلان گفت: مسئولان روابط عمومی باید با مدیران مسئول نشریات، خبرگزاری‌ها، جرائد و اصحاب رسانه ارتباط نزدیک داشته باشند و اقدامات و عملکرد های سازمان خود را در جامعه منعکس کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان، حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی امروز _چهارشنبه بیست و ششم_اردیبهشت در نشست مدیران روابط عمومی سازمان‌های تابعه دستگاه قضائی در استان گیلان به مناسبت روز روابط عمومی و ارتباطات با تبریک دهه کرامت و قدردانی از مدیران روابط عمومی سازمان‌های تابعه دستگاه قضائی اظهار کرد: یکی از تأکیدات رهبر معظم انقلاب گسترش اطلاع‌رسانی اقدامات سازمان‌ها در جامعه است که این امر مهم بر عهده مدیران روابط عمومی است.

وی با تاکید بر اینکه روابط عمومی‌ها باید رابطه تنگاتنگی با مردم داشته باشند، افزود: مسئولان روابط عمومی باید با مدیران مسئول نشریات، خبرگزاری‌ها، جراید و اصحاب رسانه ارتباط نزدیک داشته باشند و اقدامات و عملکردهای سازمان خود را در جامعه منعکس کنند.

رئیس کل دادگستری استان گیلان خاطرنشان کرد: رسانه‌های معاند غالباً از خلأ اطلاع رسانی اقدامات مؤثر انجام شده در کشور استفاده کرده و نقایص و کمبودها را در جامعه پررنگ می‌کنند تا با خبرهای کذب، پیشرفت‌های کشور را کم رنگ کنند.

حجت‌الاسلام نیارکی با بیان اینکه آگاهی بخشی، اقناع، اعتماد سازی و تعامل مستمر با جامعه از وظایف روابط عمومی است، تصریح کرد: مدیران روابط عمومی قوه قضائیه باید با به‌کارگیری هنر، مهارت و دانش در تبیین دستاوردهای دستگاه قضائی تلاش کنند.

این مقام ارشد قضائی تحول و تعالی به سمت بالا را شعار قوه قضائیه دانست و گفت: ارتباط مستمر و چهره به چهره با مردم ازجمله حضور در مساجد و برگزاری میزهای خدمت و پاسخگویی به مشکلات مردم می‌تواند نقش به سزایی در افزایش اعتماد و رضایت مردم داشته باشد و خشنودی خدای متعال را نیز فراهم کند.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی دادگستری گیلان، در پایان این نشست با اهدای لوح سپاس از مدیران روابط عمومی سازمان‌های تابعه دستگاه قضائی در استان گیلان تقدیر شد.

کد خبر 753996

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.