اجرای طرح «محله من محله زندگی» در محله رحیم‌آباد با ۳۰ میلیارد ریال اعتبار + فیلم

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان گفت: سومین مرحله از طرح «محله من محله زندگی» در محله رحیم‌آباد، با هزینه‌ای بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال اجرا شد.

مهدی سلطان آقایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اجرای سومین مرحله از طرح محله من محله زندگی در رحیم آباد اظهار کرد: در این مرحله از طرح مساحتی به وسعت ۲ هزار متر مربع با هزینه‌ای بالغ بر ۱۲ میلیارد ریال از سطح معابر محله آسفالت یا لکه‌گیری شده است.

وی افزود: در معابر این محل ۲۰۰ متر جدول گذاری و یا ترمیم جدول صورت گرفته و ۲۰۰ متر مربع از بلوک فرش پیاده‌روهای معیوب اصلاح و ترمیم شد.

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان تصریح کرد: در اجرای طرح‌های عمرانی علاوه بر موارد اشاره شده، حفر یک حلقه چاه نیز انجام شده و در مجموع بیش از ۱۵ میلیارد ریال هزینه اقدامات عمرانی این مرحله از طرح، صورت گرفته است.

وی با اشاره به نقش این محله در تردد شهروندان افزود: در حوزه ترافیک و حمل‌ونقل، خط‌کشی خیابان‌های آزادی، غرضی، بلوار پرستار، گلستان به متراژ ۱۳ هزار متر طول و با هزینه‌ای بالغ بر ۲ و نیم میلیارد ریال انجام شد.

اجرای طرح «محله من محله زندگی» در محله رحیم‌آباد با ۳۰ میلیارد ریال اعتبار

سلطان‌آقایی با اشاره به هزینه ۵ میلیارد ریالی اقدامات ترافیکی در این محله خاطر نشان کرد: نصب و تعمیر و ساماندهی ۳۰ عدد تابلو و فونداسیون تابلو با هزینه‌ای بالغ بر ۶۰ میلیون ریال، نصب ۳۰ عدد گل میخ طرح چدن و نصب ۱۵ عدد استوانه ایمنی ترافیک با هزینه‌ای بالغ بر ۹۰ میلیون ریال، نصب ۴ خط سرعت‌گیر لاستیکی با هزینه‌ای بالغ بر ۷۰ میلیون ریال و جمع آوری و تعمیرات سرپناه ۲ ایستگاه اتوبوس انجام شده است.

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان گفت: اجرای لوله کشی جهت آبیاری فضای سبز از ابتدای خیابان گلستان تا خیابان آزادی و مادی فرسخ، کاشت گل، درخت و درختچه ابتدای محوطه سه راه ملک شهر، خیابان آزادی، مادی فرسخ و ساماندهی فضای سبز خیابان غرضی و ابتدای خیابان آزادی نیز در دستور کار واحد فضای سبز منطقه بوده است.

سلطان‌آقایی افزود: اجرای طرح نقاشی دیواری در سه راه ملک شهر به متراژ ۲۰۰ مترمربع و اصلاح و نصب ۲۲ عدد تابلوی نام معابر و کوچه‌ها در حوزه زیباسازی شهری انجام گرفته است، همچنین با هدف تأمین روشنایی محلی نصب ۲۹ عدد سرچراغ جهت افزایش لوکس نوری مادی فرسخ در خیابان غرضی صورت گرفته است.

اجرای طرح «محله من محله زندگی» در محله رحیم‌آباد با ۳۰ میلیارد ریال اعتبار

وی افزود: تسطیح و پاکسازی زمین‌های بایر، جمع‌آوری نخاله‌های ساختمانی، شست‌وشوی معابر، ساماندهی و رنگ آمیزی دیوارها، امحای دیوارنگاره‌های تبلیغاتی غیر مجاز و نصب تابلوهای زمان بندی قراردادن پسماند تر ابتدای کوچه‌ها نیز در این طرح اجرا شده است.

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان افزود: دیدار با مادر شهید زارعی به عنوان شهید محله و تجلیل از دو نفر از دختران نخبه و موفق محله نیز در روز اختتامیه طرح انجام شد.

وی ادامه داد: با حضور معاونان و مدیران شهرداری منطقه ۷ شهرداری از «محدثه باقرپور» نخبه قرآنی محل و «هستی صدیقی» ورزشکار نوجوان نخبه ورزشی منطقه تجلیل به‌عمل آمد.

سلطان آقایی گفت: برپایی غرفه و موکب پذیرایی امام رضا (ع) در میان محله و حرکت قطار شادی در معابر محله نیز از اقدامات معاونت فرهنگی اجتماعی منطقه در همراهی با این طرح بوده است.

کد خبر 753868

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.