پیشرفت ۳۵ درصدی پروژه مشارکتی ایلیا در منطقه ۸ اصفهان

 مدیر منطقه ۸ شهرداری اصفهان گفت: با آغاز احداث مجتمع مسکونی مشارکتی ۱۱ واحدی ایلیا واقع در خیابان امام خمینی (ره) که در حال حاضر پیشرفت ۳۵ درصدی دارد، تعداد پروژه‌های فعال مشارکتی این منطقه به ۱۲پروژه می‌رسد.

حسن محمدحسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اهمیت مشارکت بخش خصوصی در پروژه‌های شهری اظهار کرد: از مؤلفه‌های مشارکتی که مدیران شهری برای اجرای پروژه‌ها به سمت و سوی مشارکت بخش خصوصی می‌روند؛ سازگاری طراحی و اجرای پروژه‌ها طبق سلایق و ذائقه شهروندان، کاهش زمان اجرا و نظارت مستمر پروژه‌ها همچنین با کاهش فعالیت‌های اقتصادی روز جامعه، مشارکت موجب تأمین شغلی می‌شود.

وی افزود: وجود زمین‌های متعدد در منطقه ۸ با کاربری‌های مختلف و مشارکت با بخش خصوصی موجب شده است واحدهای به‌دست آمده در مشارکت، صرف توافقات طرح‌های مصوب که نیاز به آزادسازی دارد، شود و روند سایر پروژه‌های عمومی را تسهیل کند که این رویه نیز به نفع مردم است.

مدیر منطقه ۸ شهرداری اصفهان با اشاره به پیشرفت ۳۵ درصدی پروژه مشارکتی ایلیا تصریح کرد: مجتمع ۵۹۹.۷۰ مترمربعی در خیابان امام خمینی (ره) با زیربنای ۱۸۳۰ مترمربع در حال احداث است که در مرحله بتن ریزی ستون و سقف قرار دارد.

محمدحسینی گفت: این مجتمع مسکونی با ۱۱ واحد طراحی شده که سرمایه آورده آن بیش از ۳۷۶ میلیارد ریال است.

وی با اشاره به دیگر پروژه مشارکتی در خیابان کاوه بیان داشت: مجتمع تجاری – اداری و پارکینگ آذران با زیر بنای ۱۷۰۰۰ مترمربع و ظرفیت پارکینگ ۲۰۸ خودرویی در حال احداث است که پیشرفت فیزیکی آن ۶۰ درصد بوده و با اتمام آن می‌تواند تأمین کننده پارکینگ خیابان کاوه نزدیک ایستگاه مترو باشد.

مدیر منطقه ۸ شهرداری اصفهان افزود: در این منطقه حدود ۳۱ پروژه مشارکتی وجود دارد که ۱۲ پروژه آن روند اجرایی به خود گرفته و فعال است.

کد خبر 753653

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.