درخواست میزبانی ارومیه برای مسابقات لیگ والیبال باشگاه‌های آسیا

شهردار ارومیه گفت: پیگیر میزبانی مسابقات لیگ باشگاه‌های آسیا برای شهر ارومیه هستیم و طی مکاتباتی با ریاست فدراسیون والیبال، درخواست میزبانی از این رقابت‌ها را فرستاده و آمادگی خود را اعلام داشته‌ایم و خبرهای خوبی برای عاشقان والیبال خواهیم داشت.

حسین مهدی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در آذربایجان‌غربی با بیان اینکه از سال گذشته، شهرداری ارومیه پیگیر اخذ مجوز تیم‌داری والیبال برای شهرداری بود، اظهار کرد: با حمایت مقام عالی استان و اعضای شورای اسلامی شهر ارومیه، مجوز تیم‌داری شهرداری ارومیه برای امسال هم صادر شد.

وی با اشاره به دغدغه هواداران همیشه همراه تیم والیبال شهرداری ارومیه مبنی بر حضور این تیم در لیگ برتر و کسب نتایج در شأن نام و اعتبار این شهر، افزود: هواداران دیگر نگران عدم تیم‌داری شهرداری ارومیه در لیگ برتر نخواهند بود، چون مجوز تیم‌داری با پیگیری مجموعه شهرداری ارومیه و با حمایت مقام عالی استان و شورای اسلامی شهر در راستای رفع دلهره و نگرانی‌های هواداران خون‌گرم شهر عاشقان والیبال، صادر شده است.

شهردار ارومیه هواداران والیبال این شهر را غنیمت و سرمایه‌ای بزرگ برای این تیم قلمداد کرد و گفت: این هواداران لایق بهترین‌ها هستند و قابل کتمان نیست که کسب مقام سومی تیم والیبال شهرداری ارومیه در فصل گذشته لیگ برتر در گرو حمایت‌های این سرمایه‌های عظیم حاصل شده است.

مهدی‌زاده ادامه داد: به خوبی می‌دانیم که مطالبه این هواداران فقط کسب عنوان قهرمانی است، ولی برای کسب این عنوان ابتدا باید شخصیت قهرمانی به تیم تزریق کرد و این شخصیت‌سازی از سال گذشته با زیرساخت‌های مناسب از رده‌های پایه آغاز شده و با یک برنامه‌ریزی اصولی در بازه زمانی نه چندان دور، هواداران را به آرزوی دیرینه خود خواهیم رساند.

وی از حضور شایسته و قدرتمند تیم والیبال شهرداری ارومیه در لیگ امسال خبر داد و تأکید کرد: به لطف خدا امسال یکی از تیم‌های مدعی در لیگ برتر خواهیم بود.

شهردار ارومیه در پایان گفت: پیگیر میزبانی مسابقات لیگ باشگاه‌های آسیا برای شهر ارومیه هستیم و طی مکاتباتی با ریاست فدراسیون والیبال، درخواست میزبانی از این رقابت‌ها را فرستاده و آمادگی خود را اعلام داشته‌ایم و خبرهای خوبی برای عاشقان والیبال خواهیم داشت.

کد خبر 753631

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.