تشکیل پرونده قضایی به اتهام فساد در یک باشگاه فوتبال کرمانی

رئیس کل دادگستری استان کرمان از تشکیل یک پرونده با موضوع اتهام فساد مالی در یکی از باشگاه‌های فوتبال در استان کرمان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی دادگستری، حجت‌الاسلام ابراهیم حمیدی اظهار کرد: پس از کسب گزارشی از سوی سازمان اطلاعات سپاه استان کرمان مبنی بر وقوع فساد مالی در یکی از باشگاه‌های لیگ برتری استان کرمان بلافاصله رسیدگی به موضوع در دستور کار دستگاه قضائی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه در این رابطه چند نفر از مسئولان سابق این باشگاه تحت تعقیب قضائی قرار گرفته‌اند و تحقیقات تکمیلی در این رابطه ادامه دارد، افزود: تخلفات صورت پذیرفته مربوط به سال ۱۴۰۰ و قبل از آن است و در این رابطه در زمستان سال گذشته پرونده‌ای در دستگاه قضائی استان کرمان تشکیل شده بود.

رئیس کل دادگستری کرمان تصریح کرد: در این رابطه همچنین روز شنبه، بیست‌ودوم اردیبهشت، پنج نفر از افراد در کمیته داوران و اعضای فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ و یک روزنامه‌نگار ورزشی جهت ادای توضیحات به دستگاه قضائی استان احضار و دعوت شده‌اند.

وی مبارزه با فساد را خط قرمز دستگاه قضائی اعلام کرد و با بیان اینکه دستگاه قضائی بدون اغماض با افراد مفسد در هر پست و جایگاهی برخورد خواهد کرد، عنوان کرد: پرونده در مراحل تحقیقات اولیه قرار دارد و اطلاعات تکمیلی در این رابطه از سوی روابط عمومی دادگستری استان اطلاع‌رسانی خواهد شد.

کد خبر 753419

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.