رکود پروژه پیغمبریه موجب نارضایتی مردم و گلایه بزرگان شده است

نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر قزوین گفت: رکود در اجرای پروژه عمرانی خیابان پیغمبریه، نارضایتی شهروندان و گلایه بزرگان استان را همراه داشته و از طرف دیگر مرکز شهر دچار چالش ترافیک مضاعف شده است.

محسن حق‌شناس در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قزوین، اظهار کرد: یکی از موضوعاتی که طی روزهای اخیر شهروندان را اذیت کرده و گلایه بزرگان استان را به همراه داشته است، وضعیت خیابان پیغمبریه است و به نظر می‌رسد مدتی است طرح راکد مانده است و دستگاه‌های متولی پای کار نیستند.

وی افزود: رکود در اجرای پروژه عمرانی خیابان پیغمبریه نارضایتی شهروندان و گلایه بزرگان استان را همراه داشته و از طرف دیگر مرکز شهر نیز دچار چالش ترافیک مضاعف شده است.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر قزوین با بیان اینکه تکلیف این پروژه با هر ارگانی است در حال حاضر باید با نگاه کلان‌تر نسبت به حل موضوع ورود شود، خاطرنشان کرد: اختلافات میان دستگاه‌ها نباید اسباب ناخرسندی شهروندان را فراهم کند، همه ما از مضیقه مالی دستگاه‌ها مطلع هستیم و هیچ راهی به جز پای کار آمدن جدی مدیریت شهری برای حل سریع مشکل وجود ندارد.

حق‌شناس ادامه داد: لازم است سهم هر دستگاه در حساب فیمابین منظور و با هماهنگی مدیریت ارشد استان و ادارات مرتبط از جمله شهرداری، میراث فرهنگی و اوقاف این پروژه سریع‌تر تکمیل شود.

وی تاکید کرد: حیف است که مدیریت شهری با آن کارنامه خوب بازگشایی کمربندی غرب و شرق در مسئله کوچکی که باعث ترافیک در مرکز شهر شده و حقوق شهروندی را تضییع و نارضایتی‌های زیادی را موجب شده است، عملکرد مناسب و در خور شأن نداشته باشد.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر قزوین ادامه داد: لازم است قانون تبصره یک بند ۲ ماده ۵۵ شهرداری پیرامون ساماندهی دکه‌های سطح شهر و کاهش سد معبرهایی که دارند، اجرا شود.

حق‌شناس خواستار تعیین تکلیف اعتبار اختصاص داده شده دولتی به شهرداری به منظور احداث ایستگاه انتظامی در محله هادی‌آباد شد و گفت: لازم است هماهنگی‌های لازم برای استفاده از این اعتبار انجام شود.

وی افزود: ایستگاه پلیس راهور در شهید بابایی به لحاظ مکانی، مناسب نیست و ضرورت دارد تا طی هماهنگی با فرماندهی نیروی انتظامی برای این موضوع اقداماتی مناسب صورت گیرد.

کد خبر 753388

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.